Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare DJ 763 Sudrigiu-Pietroasa-Cabana Padis, km 0+000 13+100 si 19+650 35+100 L=28,55 km


Anunt de participare numarul 70687/10.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE FLORIAN BLAJ, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare DJ 763 Sudrigiu-Pietroasa-Cabana Padis, km 0+000 13+100 si 19+650 35+100 L=28, 55 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 763 Sudrigiu-Pietroasa-Cabana Padis, judetul Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare DJ 763 Sudrigiu-Pietroasa-Cabana Padis, km 0+000 13+100 si 19+650 35+100 L=28, 55 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini .
Valoarea estimata fara TVA: 56, 783, 985.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia departiciparein valoare de 250.000 RON. Garantie de buna executie.5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asiguratedin bugetul judetului, buget de stat si fonduri UE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare conform prevederilor art. 44 si 45 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia de eligibilitate, -Declaratia de neincadrare in prevederile art. 181din OUG 34/ 2006- Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 30.12.2008 sau o data ulterioara acesteia.
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea unei declaratii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2005, 2006 si 2007).-Prezentareabilanturilorcontabilepe anii 2005, 2006 si 2007.
-Sustinere financiara in proportie de 20% din valoarea ofertei, prezentandu-se in acest sens o scrisoare de garantie in original ( sau un alt document bancar justificativ)de la o banca agreata de catre ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 160, 000, 000 lei-sa demonstreze ca a inregistrat profit in anii 2005, 2006, 2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se va prezenta o lista a lucrarilor relevante similare (Cod 45233140-2 Lucrari de drumuri) executate in ultimii 5 ani
-Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune indicandu-se responsabilul tehnic cu executia.
-Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.
-Lista cu subcontractantii(daca e cazul)
- SR EN ISO 9001
- SR EN ISO 14001
- OHSAS 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executata, cel putin o lucraresimilara ( cod CPV 45233140-2 Lucrari de drumuri) in valoare de16, 000, 000 lei sau cel putin 3 lucrari similare cu o valoare cumulara in suma de 28, 000, 000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17922/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin OP sau in numerar la casieria de la sediul Consiliului Judetean Bihor, str. Parcul Traian nr. 5 Oradea, judetul Bihor
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Bihor str.Parcul Traian nr.5 Oradea, Judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-Orice oferta care va depasi durata maxima de executie (24 de luni) va fi respinsa ca fiind neconforma.-Orice oferta care depaseste valoarea estimata a contractului va fi respinsa cainacceptabila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 67 si 68 din OUG nr. 94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul relatii cu Consilierii si Achizitii Publice
Adresa postala: str. Parcul Traian nr. 5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259 441317, Email: [email protected], Fax: 0259 441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2009 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer