Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI MODERNIZARE DJ116B, COMANESTI-STRAJA, KM 0+340-5+878


Anunt de participare numarul 55241/11.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Adresa postala: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600238, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA ARDELEANU, Tel.0234588337, Email: [email protected], Fax: 0234588337
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODERNIZARE DJ116B, COMANESTI-STRAJA, KM 0+340-5+878
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DRUMUL JUDETEAN DJ116B, KM 0+340-5+878
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR EXECUTA: - TERASAMENTE, STRAT DE BALAST, BAD25, BA16, ACOSTAMENTE, SANTURI, PODETE, DRUMURI LATERALE, REFACERE CALE POD, HIDROIZOLATIE POD, LUCRARI DE SIGURANTA CIRCULATIEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
45112100-6-Lucrari de sapare de santuri (Rev.1)
45112500-0-Lucrari de terasament (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TERASAMENTE, STRAT DE BALAST, BAD25, BA16, ACOSTAMENTE, SANTURI, PODETE, DRUMURI LATERALE, REFACERE CALE POD, HIDROIZOLATIE POD, LUCRARI DE SIGURANTA CIRCULATIEI.
CANTITATILE SE REGASESC IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 5, 288, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 50000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10%DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI SE POT ASOCIA IN VEDEREA DEPUNERII UNEI OFERTE COMUNE SAU POT SUBCONTRACTA O PARTE DIN CONTRACT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA: DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE DE NEINCADRARE IN PREVEDERILE ART 181/OUG34/2006, CERTIFICATE FISCALE PRIVIND OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA A TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL LOCAL SI BUGETUL DE STAT, CERTIFICAT DE INREGISTRARE, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMENRTULUI, CAZIER FISCAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTURI CONTABILE- 31.12.2006; 31.12.2007
SCRISOARE DE BONITATE
DECLARATIE CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, LICHIDITATE GENERALA , SOLVABILITATE PATRIMONIALA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI MEDIE PE ULTIMII 3 ANI MAI MARE SAU EGALA CU 15.000.000 LEILICHIDITATE GENERALA MAI MARE SAU EGALA CU 100%, SOLVABILITATE PATRIMONIALA MAI MARE SAU EGALA CU 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA LUCRARI SIMILARE, INSOTITE DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE, LISTA DOTARI, LISTA PERSONAL DE SPECIALITATE, EXPERIENTA SIMILARA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CONTRACT SIMILAR CU O VALOARE MAI MARE SAU EGALA CU 1.500.000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA SERVICIULUI PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2008 10:00
Locul: SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU, STR. G. BACOVIA, NR 57
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI
Adresa postala: str. George Bacovia, nr. 57, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600238, Romania, Tel.0234588337, Email: [email protected], Fax: 0234588337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer