Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI MODERNIZARE DJ118B, BERESTI TAZLAU(DJ118)- STRUGARI, KM 0+000-5+557


Anunt de participare numarul 91154/18.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Adresa postala: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600238, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA ARDELEANU, Tel.0234588337, Email: [email protected], Fax: 0234588337, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODERNIZARE DJ118B, BERESTI TAZLAU(DJ118)- STRUGARI, KM 0+000-5+557
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DRU MUL JUDETEAN DJ118B, BERESTI TAZLAU(DJ118)- STRUGARI, KM 0+000-5+557MUL JUDETEAN
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR EXECUTA LUCRARI DE AMENAJARRE A SUPRASTRUCTURII RUTIERE, LUCRARI DE MANEJARE ACOSTAMENTE, LUCRARI DE COLECTARE A APELOR, PLUVIALE, LUCRARI DE AMENAJARE ALBIE, LUCRARI DE PODETE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221220-0-Podete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SE REGASESC IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 6, 596, 306RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 120000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA SE ASIGURA DE LA BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertantii se pot asocia sau pot subcontracta o parte a lucrarilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita:
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului, inclusiv bugetul local
Certificat de Cazier fiscalCopie dupa certificatul de inregistrareemis de ORC, Copie dupa actul consitutiv (contractul de societate sau statutul);Copie dupa certificatul de inregistrare fiscala eliberat de MF-ANAF;Certificat constatator in original valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2006;2007;2008)inregistrate la DGFP, care sa confirme cifrele medii anuale de afaceri declarate;2. Fisa de informatii generale formularul 13.
3. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani4. Informatii privind obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti .
5. Informatii privind capacitatea financiara ( formular B1)cu viza DGFP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 10.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie formular 12F.2. Experienta similara- completareaformularul privind experienta similara
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Certificate de atestareSR EN ISO 9001 si SR EN ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani, in calitate de contractant sau subcontractant, a maxim 3 contracte de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului cu o valoare totala de cel putin 5.000.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va initia licitatia electronica in data de 21.12.2009 intr-o singura runda, elementul de departajare este pretul, iar desfasurarea licitatiei pe 23.12.2009.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2009 16:00
Locul: SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU, STR. GEORGE BACOVIA, NR 57
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, membrii externi cooptati, reprevezentatii UCVAP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.(0234) 513.296, Email: [email protected], Fax: 0234 514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se poate depune contestatie la CNSC sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competentain termen 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Adresa postala: STR. GEORGE BACOVIA, NR 57, Localitatea: BACAU, Cod postal: 600017, Romania, Tel.0234588337, Email: [email protected], Fax: 0234588337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2009 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer