Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI MODERNIZARE DJ119G, BALCA(DN11A)- COTOFANESTI, KM 0+000-3+463, JUDETUL BACAU


Anunt de participare numarul 103916/15.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Adresa postala:  STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600238, Romania, Punct(e) de contact:  LENUTA ARDELEANU, Tel. 0234588337, Email:  [email protected], Fax:  0234588337, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODERNIZARE DJ119G, BALCA(DN11A)- COTOFANESTI, KM 0+000-3+463, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: drumul judetean DJ 119G, intre km 0+000-3+463
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor executa lucrari de amenajare sistem rutier, amenajare acostamente, lucrari de colectare a apelor, amenjare podete, amenajare albie , consolidare corp drum
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile sunt prevazute in listele de cantitati anexate in SEAPAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a negocia fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, achizitia de lucrari similare/aditionale, conf. OUG 34/2006 actualizata, art. 122 , lit i)
Valoarea estimata fara TVA: 4, 757, 090RON
II.2.2) Optiuni
Da
-achizitia de lucrari similare/aditionale, conf. OUG 34/2006 actualizata, art. 122 , lit i)
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare- 90.000 lei-garantia de buna executie se exprima procentual si reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
operatorii economici se pot asocia, sau pot subcontracta o parte a lucrarilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind situatia personala a operatorului economic-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului, inclusiv bugetul local
-Certificat de Cazier fiscal- Copie dupa certificatul de inregistrareemis de ORC, - Copie dupa actul constitutiv (contractul de societate sau statutul);
-Copie dupa certificatul de inregistrare fiscala eliberat de MF-ANAF;
-Certificat constatatorvalabil la data deschiderii ofertelor,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturi contabile (2007, 2008, 2009)
- informatii generale-obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari( dca exista)
-Informatii privind capacitatea financiara din care sa rezulte lichiditatea si sovabilitatea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 9.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani-copialegalizata a contractului de antrepriza sau subantrepriza
- copia procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor
-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport
-recomandarea din partea beneficiarului
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Certificate de atestareSR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001, SR EN ISO 18001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. contract similar cu o valoare totala de cel putin 4.500.000 lei fara TVA2. ofertantul va demonstra prin documente edificatoare ca el insusi a avut calitatea de executatant a cel putin unui contract de lucrari a carui activitati principale se regasesc in lucrarea supusa achizitiei publice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2010 16:00
Locul: sediul SERVICIULUI PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentatii UCVAP, membrii imputerniciti ai ofertantilor sa participe la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296, Email:  [email protected], Fax:  0234/514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conform OUG 34/2006, art 256^2, alin 1, lit b)si alin 2.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Judetean de Drumuri Bacau
Adresa postala:  str. George Bacovia, nr 57, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234588337, Email:  [email protected], Fax:  0234588337
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2010 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer