Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare drum judetean DJ 643A ,Bals-limita judet Dolj , judetul Olt


Anunt de participare numarul 109947/21.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala:  B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230025, Romania, Punct(e) de contact:  LUNGU DANIELA, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare drumjudeteanDJ 643A , Bals-limita judet Dolj, judetul Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 643A
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta asigurarea unei infrastructurii de transport regionale si locale moderne si durabile , precum si a tuturor celorlalte conditii privind dezvoltarea sistematica a economiei si imbunatatirea calitatii vietii .Prin modernizarea acestui drum judetean care face legatura cu judetul Dolj , se imbunatateste accesibilitatea spre si in interiorul judetului , contribuie la cresterea mobilitatii fortei de munca , determina o dezvoltare durabila a zonei si implicit , la crearea de noi oportunitati de locuri de munca .Modernizarea drumului judetean va contribuii la fluidizarea traficului , reducerea timpului de transport , eliminarea blocajelor rutiere si traversarea localitatilor in conditii de siguranta , securitate , calitate si costuri .Lucrarea va fi executata in conformitate cu prevederile documentatiei tehnico-economice, faza ?proiect tehnic nr.177/2008? , detalii de executie si caiet de sarcini intocmite de proiectantulS.C. DINSTARCONSTRUCT S.R.L. si puse la dispozitie executantului .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 15, 859, 196RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C.se va prevala de dreptul conf.de art.122, lit.j)dinOUG nr.34/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 5 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participarein valoare totala de 150.000 lei RO95TREZ5065006XXX000247Garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene 85% , Buget de stat 13% , Buget Consiliul Judetean Olt2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea sau subcontractarea conform art.44 si art. 45 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant la procedura
-declaratie privind, neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006-certificate fiscaleprivind impozitele si taxele locale, original sau copie legalizata
-certificat de inregistrare/inmatriculare , original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi deminim 30.000.000 lei-bilantul contabil pentru anii 2007, 2008 , 2009vizat si inregistrat de organelecompetente-firmele nou infiintate pot demonstra capacitatea economico-financiara prin prezentarea unui angajament ferm al acelei persoane care le poate sustine financiar conform O.U.G. nr.34/2006 , art. 186
- Prezentarea unui Cash-flow emis de catre o banca cu o valoare de minim 4.700.000 lei cu o valabilitate de 120 zile, pentru sustinerea executiei acestei lucrari-lichiditate generala egalacu 100% si se va calcula in raport din bilantul contabil la 31.12.2009.
-Rentabilitatea economica pe anul 2009, conform bilantului la 31.12.2009, sa fie pozitiva
-capacitatea economica financiara poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o altapersoanaconform art. 186, alin.2 din O.U.G. nr.34/2006 .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-valoarea experientei similare sa fie de minim15.000.000lei ;
-declaratie privind dotarea cu echipamente tehnice necesare pentru realizarea contractuluiconform caietului de sarcini ;
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;
-informatii cu privire la personalul tehnic de specialitate , responsabil tehnic cu executia ;
-documente prin care se atesta respectarea anumitor standarde de protectia mediului(ISO 14001/2005) sau program de mediu , standarde de securitate si siguranta in munca conform ISO 18001/2004 pentru acest tip de lucrare .
-documente prin care se atesta responsabilitatea sociala - certificatul. SA8000/2008
-sa faca dovada ca detine una sau doua statii de preparat mixturi asfaltice cu o productivitate de cel putin 45 to/orasa respecte SR 174-1/2 si cerintele din documentatia de atribuire (capacitatea tehnica si /sauprofesionala)-capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, conf. art.190, alin. (1) din OUG 34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2010 10:00
Locul: sediul C.J.Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de finantare nr. 599/27.11.2009incheiat intre Ministerul Dezvoltarii , Lucrarilor Publice si Locuintelor in calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operational Regional 2007-2013 prin Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud-Vest Olteniain calitate de Organism Intermediar .
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului de catre ofertanti se va facepe 30.11.2010ora 1100 .Locul de intalnire va fi la sediul Consiliului Judetean Olt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR. N. TITULESCU NR. 2, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200525, Romania, Tel. 0251415750, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul C.J.Olt
Adresa postala:  b-dul a.i.cuza nr. 14, Localitatea:  slatina, Cod postal:  250025, Romania, Tel. 0249431080, Email:  [email protected], Fax:  0249431122, Adresa internet (URL):  www.cjolt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer