Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare drum comunal DC 103 Margina-Zorani, 1,5 km


Anunt de participare numarul 26080/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MARGINA (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: LOC. BREAZOVA NR. 50, Localitatea: Breazova, Cod postal: 307260, Romania, Punct(e) de contact: MARIOARA GROZESCU, Tel.0256/326000, Email: [email protected], Fax: 0256/326197
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare drum comunal DC 103 Margina-Zorani, 1, 5 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Margina, judetul Timis, amplasament DC 103
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de reabilitare si modernizare presupune ; lucrari de terasamente, lucrari de suprastructura, marcaje si indicatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reabilitarea a 1, 5 km drum comunal
Valoarea estimata fara TVA: 790, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 11850 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii - Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, cu inregistrare la ORC
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte obligatoriu ; Declaratie privind eligibilitatea;Decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in sit. prev. de art. 181 din OUG 34/2006;CUI, Certif. constatator ORC, Certificate fiscale ce atesta indeplinirea obligatiilor catre bugetul destat si bugetele locale; Certificare APDP.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta documentele cerute in Fisa de date a achizitiei; Fisa de informatii generale, fisa privind experienta similara, dosar de prezentare a sistemuluipropriu de conducere si asigurare a calitatii, certificat ISO 9001/2001, bilant contabil la 31.12.2006, certificari de buna exutie pentru cele mai importante lucrari executate in ultimii 5 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa prezinte documentele solicitate prin fisa de date a achizitiei; declaratie privind dotarilesi utilajele specifice, Formular 12 H, ; asigurarea cu resurse umane - Formular 12 I, C 13 A si C13C
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
985
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea caietelor de sarcini se poate plati in numerar la casierie in intervalul orar 9 - 15
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2007 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante - loc. Margina, str. Principala nr. 1, jud. Timis, cod postal 307260
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus , nr. 16, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 300034, Romania, Tel.021/3104642, Email: www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 16, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 300034, Romania, Tel.021/3104642, Email: www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al Comunei Margina
Adresa postala: Str. Principala nr. 1, Localitatea: Margina, Cod postal: 307260, Romania, Tel.0256/326000, Email: [email protected], Fax: 0256/326197
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 17:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer