Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare drum comunal DC 3 Cherestur -Pordeanu , Km 0+000 3+100


Anunt de participare numarul 72206/18.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-dul Revolutia din 1989 , Nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 030034, Romania, Punct(e) de contact: Consiliul Judetean Timis - compartimentul Achizitii Publice, Tel.0256/406.362, In atentia: Daniela Goia, Email: [email protected], Fax: 0256/406.424
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Timis - compartimentul achizitii publice - consultant achizitii publice, organizator licitatiei
Adresa postala: B-dul Revolutia din 1989, nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Tel.0256/406.362, In atentia: Daniela Goia, Email: [email protected], Fax: 0256/406.424
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare drum comunal DC 3 Cherestur -Pordeanu , Km 0+000 3+100
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Traseul DC 3 - Cherestur -Pordeanu , km 0+000-3+100
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarii de , , Reabilitare si modernizare drum comunal 3 Cherestur -Pordeanu , km 0+000-3+100 , in conformitate cu prevederile proiectului tehnic si a caietului de sarcini intocmit de proiectant .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se va executa intreaga lucrare asa cum a fost proiectata ( conform caiet de sarcini si proiect tehnic )
Valoarea estimata fara TVA: 2, 484, 507RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 24.850 lei , garantia de buna executie 10% din valoarea exclusiv TVA a contractului , constituita prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea lucrarii : Fonduri PHARE CBC RO-HU , Contract nr RO 2006/018-446.01.01.01.05
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta subcontractare/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prev art 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale de stat , eliberate de DGFP , Certificate privind plata taxelor si impozitelor localeeliberate de primariile pe raza carora este arondat operatorul economic, Certificat de cazier fiscal, Certificat eliberat de ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, lichiditate generala, solvabilitate patrimoniala
Bilantul contabil la 30.06.2008, vizat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 7.453.524 lei sau echivalentul a 1.801.000 euro1 euro - 4, 1385 lei la 08.01.2009;lichiditatea generala sa fie de minim 100%;solvabilitatea patrimoniala sa fie de minim 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara : Prezentarea a cel putin 3 contracte a caror valoare safie egala sau mai mare decat 1.242.254 lei sau echivalentul a 300.170 euro1 euro - 4, 1385 lei la 08.01.2009
Prezentarea a 3 recomandari de la beneficiari nominalizati in formularul 12 F , vizate de ISCCertificare de asigurarea calitatii : ISO 9001/2001 si ISO 14001/2005
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
perioada de garantie
10%
Descriere:
3.
caracteristici privind nivelul tehnic si calitativ al lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Lichiditati depuse la casieria primariei comunei Beba Veche
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2009 11:00
Locul: CJ Timis , B-dul Revolutia din 1989, Nr 17 , Timisoara , Cam 327-328
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , membrii comisiei de evaluare, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PHARE CBC 2006 RO- HU , contract nr RO 2006/018-446.01.01.01.05
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos , Nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): wwwcnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Timis - compartimentul achizitii publice
Adresa postala: B-dul Revolutia din 1989, Nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300084, Romania, Tel.0256/406.362, Email: [email protected], Fax: 0256/406.424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2009 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer