Licitatie Publica - REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM DE LEGATURA INTRE COMUNA LAPUS SI COMUNA GROSII TIBLESULUI, JUDETUL MARAMURES L=5,892 KM, DC 60
Anunt de participare numarul 108003/16.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Lapus (Consiliul local Lapus)
Adresa postala: Principala nr. 1027, Localitatea: Lapus, Cod postal: 437175, Romania, Punct(e) de contact: Lapus, Str Principala nr. 1027, Tel. 0726-183346, In atentia: Costan Emilian, Email: [email protected], Fax: 0262-381566, 0262-381833, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODERNIZARE DRUM DE LEGATURA INTRE COMUNA LAPUS SI COMUNA GROSII TIBLESULUI, JUDETUL MARAMURES L=5, 892 KM, DC 60
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Intravilanul si extravilanul localitatilor Lapus si Grosii Tiblesului
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de execute reabilitare si moderniyare drum, conform proiect tehnic, detalii de executie si caiete de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233121-3 - Lucrari de constructii de drumuri principale (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lungimea drumului L=5, 892 km, latime acostament 2x0, 5m = 1, 0m; scurgerea apelor se va realiza prin rigole dreptunghiulare de 0, 90 m latime cu dimensiuni de 0, 33 x 0, 50 m si descarcarea lor prin intermediul podetelor tubulare cu diametru de 1000 mm si a 2 podete dalate de 4m cu latime de 5m; ziduri de sprijin si gabioane L=4.800ml; santuri pereate L=9.007 ml; reabilitare un pod cu deschidere 30m
Valoarea estimata fara TVA: 17, 524, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SE PREZINTA IN ORIGINAL. CUANTUMUL GARANTIEI FIIND DE 350.487 LEI, PERIOADA DE VALABILITATE - 90 DE ZILE CALENDARISTICE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si Bugetul de stat HG 577
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .-CAZIER FISCAL ELIBERAT DE ANAF ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA in termen de valabilitate
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Cazier judiciar/ certificat echivalent
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate de max. 10 zile fata de termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice/fizicestraine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;
-Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/ altele echivalente;
-Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate.
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la autoritatile competente- informatii privind situatia financiara certificata de D.G.F.P. teritoriala din care sa rezulte: - profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv (profitul pe ultimul an).- Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de cel putin egala cu 17.000.000 lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).
-Cerinta obligatorie pentru ofertant/lider? prezentare documente pentru demonstrarea ca operatorul economic are acces la/sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii sau popriri , linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare pentru a realiza Cashflow de executie a lucrarii respective pe o perioada de cel putin 90 zile in valoare de minim 3.000.000 euro, cu posibilitatea de prelungire pana la terminarea lucrarii. Acest lucru va permite executarea de catre ofertantul castigator a intregii lucrari pe cont propriu, cu efectuarea platii ulterioare de catre autoritatea contractanta conform factorului de evaluare privind ?asumarea executarii si finalizarii lucrarii pe cont propriu cu plata ulterioara.?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari executate si a lucrarilor in derularein ultimii 5 ani, Ofertantul va demonstra indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a :
-unu sau mai multe contracte de drumuri cu o valoare cumulata de 10.000.000 lei-unu sau mai multe contracteexecutie poduri cu o valoare cumulata de 1.100.000lei
-unu sau mai multe contracte de executie ziduri de sprijin cu o valoare cumulata de 5.700.000lei.
Ofertantul va face dovada prin completarea unei Declaratii pe proprie raspundere ca are dotarea necesara indeplinirii contractului.
-autorizatiile, legale de functionare .
-statie de asfalt proprie sau contract de colaborare cu toate autorizatiile de functionare
-repartizator asfaltin proprietate
-laborator de control de calitate gradul 2, sau contract de colaborare cu toate autorizatiile de functionare, cu preturi ferme -4. cel putin-8 autobasculante
-cel putin 3 excavatoare-cel putin 2 buldozere-cel putin 2 autogredere
-cel putin, 2 cilindri compactori, cu o capacitate de la 10to pana la 16 to
-masina cu repartizator gudron
-autoutilaj - trusa compacta de tratamente bituminoase (utilaj complex cu dozare concomitenta a liantului si a agregatelor)
-termocontainer pentru transport mixturi asfaltice, capacitare minim 7 to ? minim 4 buc
-cel putin 2-macara de 25-50to
-cel putin3-buldoexcavator-cel putin 1-cifa beton-cel putin 2 motopompe
-balastiere proprie sau contract de colaborare cu toate autorizatiile de functionare
-Cariere de piatra proprie de andezit sau granit, produsele sa fie certificate de institutiile abilitate sau contract de colaborare cu toate autorizatiile de functionare
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: Comuna Lapus, Str. Principala nr. 1027
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Domeniul de activitate principal al ofertantului corespunde codului; 4521 ? constructii de cladiri si lucrari de geniu/ constructii hidrotehnice cod 4291, lucrari de pregatire a terenului cod 4312, drumuri cod 4211, constructii de poduri si tuneluri cod 4213;autorizatie de functionare;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STRAVOPOLEOS nr. 6 sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030048, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021- 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan Cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel. 0264-593865, Email: [email protected], Fax: 0264-592322, Adresa internet (URL): www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art. 256