Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare drumuri in comuna Cernica, jud Ilfov


Anunt de participare numarul 90060/04.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CERNICA
Adresa postala: COMUNA CERNICA, STR TRAIAN, NR 10, JUD ILFOV, Localitatea: Cernica, Cod postal: 077035, Romania, Punct(e) de contact: Str Traian, nr 10, com Cernica, Jud Ilfov, Tel.0212555508, In atentia: Durbaca Andra Ioana, Email: [email protected], Fax: 0212555508, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare drumuri in comuna Cernica, jud Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Cernica si satele aferente acesteia
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 240, 000 si 20, 000, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare drumuri in comuna Cernica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati / prestatii servicii / lucrari; Total lucrari: conform caietului de sarcini .Valoarea estimata a acordului cadru este intre 240.000 euro si 20.000.000 euro
Valoarea celui mai mare contract subsecvent este echivalentul in lei intre 50.000 euro si 7.000.000 euro
Valoarea estimata fara TVA: intre 240, 000 si 20, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participareCuantumul garantiei de participare 140.000 euro (echivalent in lei la data aparitiei anuntului de participare) sau prin asociere
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea investitiei este asigurata de catre investitor din bugetul local si alte surse de finantare legal constituite, cum ar fi: de la bugetul de stat, prin imprumuturi, prin fonduri nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant;Fisa de informatii generale;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 34
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii
1. Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2008 copie legalizata
2. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Cerinta minima de calificare: cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala echivalentul in lei al14.000.000euro (echivalenta lei euro se face la cursul mediu BNR al fiecarui an)2. Asigurarea riscului profesional . (copie polita asigurare)
3. Scrisoare de bonitate din partea unei banci, in care sa se evidentieze urmatorii indicatori economico-financiari :
- lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) calculat pentru anul 2008. Indicatorul de lichiditate generala trebuie sa depaseasca procentul de 100% pentru selectarea candidatului. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest indicator, iar cerinta minima este ca trebuie indeplinita individual de fiecare asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - Formularul 5 in original;Prin informatiile prezentate, ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a unui contract similar de modernizare sau reabilitare drumuri (executie si proiectare) a caror valoare cumulata a fost mai mare sau cel putin egala cu 6.000.000 euro , (euro echivalent in lei la data semnarii procesului verbal de receptie);ISO 9001/2001;ISO 14001 /2005; OHSAS 18001/2008; Certificat de atestare emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania (proiectant si executant);SA 8000/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Nivelul de protectie a mediului
20%
Descriere:
3.
Program de asigurare a calitatii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2010 13:00
Locul: Str Traian, nr 10, comuna Cernica, jud Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici sau reprezentanti ai acestora cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contecios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Sos Oltenitei, nr 106-111, sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10895, Romania, Tel.021.319.51.76, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se depun in termen de maxim 10 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal cu respectarea regulilor procedurale si obligatiilor prevazute in OUG nr 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Achizitii Publice, Urmarire Debite si Autorizatii Taxi al primariei comunei Cernica
Adresa postala: Str Traian, nr 10, Comuna Cernica, jud Ilfov, Localitatea: Ilfov, Cod postal: 077035, Romania, Tel.021.255.55.08, Email: [email protected], Fax: 021.255.55.08
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2009 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer