Licitatie Publica - ?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in zona B a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? ? executie de lucrari
Anunt de participare numarul 135272/05.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala: Revolutiei 1-3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Punct(e) de contact: SORINA DUDEA, Tel. +40 245611222, Email: [email protected], Fax: +40 245217951, Adresa internet (URL): www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitare si modernizare infrastructura utilitati publice urbane, reabilitarea si modernizarea spatiilor publice urbane in zona B a zonei de actiune urbana din Municipiul Targoviste, judetul Dambovita? ? executie de lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Targoviste, zona Bde interventie
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general il constituie reabilitarea si modernizarea Zonei B din Zona de Actiune Urbana delimitata in Planul Integrat de Dezvoltare Urbana a Municipiului Targoviste, in scopul transformarii acesteia intr-o zona atractiva din punct de vedere social si economic atat pentru locuitorii si agentii economici care convietuiesc ori isi desfasoara activitatea aici, cat si pentru potentialii locuitori si investitori ce ar putea sa se stabileasca in acesta zona a orasului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45231000-5-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45316110-9-Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea si modernizarea infrastructurii fizice de baza, a retelelor stradale, a aleilor dintre blocuri, a trotuarelor, a scuarurilor, precum si construirea de piste de biciclisti, crearea de noi locuir de parcare si modernizarea spatiilor pentru transportul public in comun, amenajarea spatiilor de joaca pentru copii si a spatiilor verzi:
- reducerea cu 15% a timpului de calatorie in oras;
- cresterea numarului de benzi de circulatie pe arterele principale;
- imbunatatirea esteticii generale a zonei;
- cresterea cu peste 20% a numarului de biciclisti;
- cresterea cu peste 10% a numarului de personae care utilizeaza mijloace de transport in comun.
Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de utilitati publice, respective a retelelor de apa ? canal:
- inlocuirea retelei de distributie apa joasa presiune, cu conducte de polietilena de inalta densitate, cu durata de viata de peste 50 de ani, pe o lungime totala de 6.670 ml;
- inlocuirea retelei de distributie apa inalta presiune, pe o lungime totala de 4.278 ml;
- refacerea bransamentelor pana la caminele de apometru ale consumatorilor;
- inlcuirea a 3.521 ml retea de canalizare, din conducte de polietilena de inalta densitate, cu o durata de viata de peste 50 de ani
Reabilitarea infrastructurii de iluminat public si a infrastructurii associate subterane de comunicatii:
- reabilitarea retelelor de iluminat public pe o lungime de 9.681 ml;
- reducerea facturii la energia electrica si imbunatatirea conditiilor sociale ale locuitorilor din Zona B
Valoarea estimata fara TVA: 50, 907, 068.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 1018140 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 11849 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 180 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari-Formularul nr. 16 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular; ordin de plata: in contul RO 26TREZ2715006XXX000248, Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, CUI 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Garantia de participare se va completa si se va depune in original sau in format electronic (in S.E.A.P.) cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice1 din OUG 34/2006.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.-valoare amenda - 11849 lei.Se va prezenta Formular 17c. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: FEDR ? 80, 35 %, Bugetul de stat -17, 63 %, Buget Local Targoviste ? 2, 02%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de prelungi contractul ce face obiectul prezentei proceduri in cazul prelungirii contractului de finantare incheiat intre Autoritatea contractanta si Autoritatea finantatoare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Dovedire :1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Dovedire :1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?
2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independent
3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restantecatre bugetul de stat ? din luna anterioara depunerii ofertelor
5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelor
6. Prezentarea Cazierului fiscal eliberat de organele fiscale competente
Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Cerinta 3 : Ofertantul trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.
Dovedire :1. Completare Formular5: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta 1 : Ofertantul sa fie inregistrat legal
Dovedire :1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de date limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice
2 Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare- copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2011, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.
Cerinta 3 : Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE tip B (valabil la data depunerii ofertelor). Atestarea operatorilor economici se realizeaza in baza art.11 alin.(2) lit. m) din Legea energiei electrice nr. 13/ 2007 precum si prevederilor Regulamentului privind racordarea utilizatorilor la retelele electrice de interes public, coroborate cu prevederile OG nr. 95/1999 privind calitatea lucrarilor de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale, modificata si aprobata prin Legea nr. 440/2002.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara.Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 101.000.000 lei.
Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare; Cash ? flow pentru 6 luni-Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 12.726.767 lei.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.
Asigurare privind riscul profesional -declaratie pe propria raspundere privind incheierea unei polite privind asigurarea riscului profesional in termen de 30 de zile lucratoare de la semnarea contractului ? se va completa Formularul R.
Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor trei ani -se va completaFormular 8 - Fisa de informatii generale - in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de lucrari
Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera:
-prezentarea a cel mult 3 (trei) contracte similare avand ca obiect lucrari de constructii de drumuri cu o valoare minima de 32.000.000 lei
- prezentarea a cel mult 3 (trei) contracte similare avand ca obiect modernizarea/ reabilitarea unei/ unor retele de alimentare cu apa si a unei/unor retele de canalizare cu o valoare minima de 9.500.000 lei.
- Prezentarea de contracte similare avand ca obiect reabilitarea unui sistem de iluminat public exterior si realizarea infrastructurii de comunicatii metropolitane prin fibra optica cu o valoare minima de 7.500.000 lei.Se prezinta Formularul nr.9, formular 9a, copie contracte, recomandariNota : Valorile mentionate de contracte sunt lei, fara TVA.
2. Echipamentele necesare pentru executarea contractului.Se va completa Formularul nr. 10 , ,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul va face dovada detinerii (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)dotarilor specifice, utilajelor, echipamentului tehnic, mijloacelor de transport si alte mijloace fixe disponibilizate pentru indeplinirea contractului.Se vor prezenta de asemenea , acolo unde sunt solicitate anumite caracteristici tehnice si documente relevante din care sa reiasa aceste caracteristici (raport de inspectie, fisa tehnica sau prospect, sau carte tehnica sau orice document doveditor).
3.Utilaje solicitate : Instalatie preparare mixturi asfaltice? min 1 bucata (inspectie tehnica si autorizatie de mediu valabile);Statie beton minim 40mc/h;Autobasculante ? min 10 bucati;Buldoexcavatoare ? min 5 bucati;Compactoare ? min 8 bucati; Statie topometrica ? min 2 bucati; Autogudronator ? min 1 bucata ;Repartizor finisor ? min 2 bucati;Picamer- min. 3 bucati;Motocompresor- min 3 bucati;Utilaj de marcaj rutier termoplastic longitudinal si transversal - capacitate minima 250 litri ? minim 2 bucati;Topitor material termoplastic, capacitate minima 800 litri ? minim 2 bucati;Utilaj de stergere a marcajului rutier - minim 1 bucata;Utilaj de forare orizontala, dirijat - min.2 buc;Miniexcavator- min. 2 buc;Masina de taiat asfalt (taietor de rosturi) - min. 2 buc;
3-continuare Autobetoniera de capacitate min. 5 mc: min. 1 buc;Aparat de sudura cap la cap PEHD ? min. 2 buc;Aparat de sudura prin procedeul de electrofuziune pentru fitinguri - min. 2 buc;Platforma autoridicatoare - 2 buc;Aparat de etichetat industrial - 1 buc;Autovehicul special pentru intretinere si reparare drum 8.5t;Trusa sudura fibra optica - 1 buc;Aparat de masura pentru fibra optica (OTDR) -1 buc;Automacara-min 1 buc;Grup termic de sudura-min.1 buc.;Placa vibratoare 850-700kgf ?min.1 buc.;Autocisterna cu dispozitiv de stropire 5-8to ? min 1 buc.;Macara pe pneuri min. 10 to-min. 2 buc.;Autolaborator mobil pentru verificari electrice-1;Ciocan pneumatic ?min.5 bucati;Autogreder-min.1 buc.; Compactor static autopropulsat cu rulouri (14-16 tone) -4 buc.
4. Asigurarea controlului calitatii lucrarilor-dovada ca dispune de un laborator propriu autorizat pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (laborator autorizat gr. II pentru drumuri, geotehnica, materiale de constructii drumuri, betoane) sau sa prezinte un contract de prestari servicii in termen de valabilitate incheiat cu un astfel de laborator.
5. Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului.Se va completa Formularul nr. 11- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, siseparat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 11.1. Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 11a- ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ??Declaratie de Disponibilitate?, aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare: autorizatii/certificate de atestare profesionala precum si legitimatii dupa caz.
6.Componenta echipei solicitate
1.Manager de proiect: Diploma studii superioare indomeniul tehnic sau economic; Experienta profesionala specifica in domeniul infrastructurii pe proiecte de infrastructura complexa de minim 3 ani dovedita prin participarea la cel putin un proiect2.Asistent manager de proiect: Diploma studii superioare in domeniul tehnic sau economic;Experienta profesionala specifica in domeniul infrastructurii pe proiecte de infrastructura complexa de minim 3 ani dovedita prin participarea la cel putin un proiect
3.Expert 1 ? Sef punct de lucru Diploma studii superioare in domeniu (drumuri) ;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta profesionala in coordonarea proiectelor/supervizarea constructiilor de infrastructura rutiera de minim 3 ani dovedita prin participarea la cel putin un proiect de constructie/reparatie drumuri
4.Expert 2 ? Responsabil tehnic cu executia ?drumuri - Diploma studii superioare in domeniu (drumuri); Atestat responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii de drumuri si legitimatie vizata la zi conform art.23, litera c din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii.; Experienta profesionala de specialitate dovedita prin participarea la cel putin un proiect de constructie/reparatie drumuri
5.Expert 3 ? Responsabil cu asigurarea calitatii conform hotararii Nr. 766*) din 21 noiembrie 1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, cu modificari si completari -drumuri- Diploma studii superioare in domeniu (drumuri); Experienta profesionala de specialitate dovedita prin participarea la cel putin un proiect de constructie/reparatie drumuri; Decizie interna de numire
6.Expert 4 ? Responsabil de securitate si sanatate a santierului-atestat conform Legii securitatii si sanatatii in munca nr.319/20067. Expert 5 ? Manager al sistemelor de management de mediu- Experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect de infrastructura
8.Expert 6 ? Inginer mecanic - Diploma studii superioare in domeniu tehnic -Experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect de infrastructura
9.Expert 7 ? Responsabil tehnic cu supravegherea lucrarilor de realizare a spatiilor verzi si de agrement - Experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect de realizare de spatii verzi/agrement
10.Expert 8 ? Responsabil tehnic cu sudura-Diploma studii superioare in domeniu tehnic ;Atestat responsabil tehnic cu sudura Conform Metodologiei din 28 septembrie 2009 privind atestarea personalului tehnic de specialitate in domeniul ISCIR11.Expert 9 ? Peisagist ?studii superioare- Experienta profesionaladovedita prin participarea la cel putin un proiect de realizare de spatii verzi/agrement
12.Expert 10 ? Responsabil coordonare executie apa/canal Diploma studii superioare in domeniu tehnic; Experienta profesionala in pozitii similare dovedita prin participarea intr-o pozitie similara in minim o lucrare de reabilitare/ modernizare retele apa/canal.
13.Expert 11 ? Responsabil controlul calitatii apa/canal conform hotararii Nr. 766*) din 21 noiembrie 1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, cu modificari si completari - Diploma studii superioare in domeniu tehnic; Experienta profesionala in pozitii similare dovedita prin participarea intr-o pozitie similara in minim o lucrare de reabilitare/ modernizare retele apa/canal; decizie interna de numire
14.Expert 12 Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)apa/canal- Diploma studii superioare in domeniu tehnic; Atestat tehnico- profesional pentru domeniul IX ?Constructii edilitare si de gospodarire comunala. conform art.23, litera c din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii. ; Experienta profesionala dovedita prin participarea la minim o lucrare de reabilitare/ modernizare retele apa/canal;
15. Expert 13 - Inginer instalatii electrice- Diploma studii superioare in domeniu tehnic; Experienta in domeniul executieiinstalatiilor electrice dovedita prin participarea la minim o lucrare de executie instalatii electrice ;Atestat ANRE, minim IIA, IIB conformRegulamentului din 20 iulie 2007 pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic , emis de ANRE;
16.Expert 14 - Responsabil tehnic cu executia retele electrice- Diploma studii superioare in domeniu tehnic;Atestare de catre un organism abilitat national, conform art.23, litera c din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii. ; Experienta in calitate de Responsabil Tehnic cu executia dovedita prin participarea la minim o lucrare de reabilitare/modernizare retele de iluminat public.
17.Expert 15 - Responsabil cu controlul tehnic decalitate ? pentruretele electrice- conform hotararii Nr. 766*) din 21 noiembrie 1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, cu modificari si completari; Diploma studii superioare in domeniu tehnic ; Experienta in calitate de Responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru retele electrice. Decizie interna de numire.
18. Expert 16 ? Expert in retele de comunicatii ;Diploma studii superioare ; Experienta in implementarea si proiectarea de sisteme de securitate bazate pe: criptarea comunicatiilor utilizand VPN IPSec 3DES/AES, definirea de filtre si reguli de acces, utilizarea de sisteme IPS (Intrusion Prevention Systems), Anti-spam, anti-phishing si URL filtering;
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii
Informatii privind standardele de protectie a mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S105-171905din01.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr. 866/2010, POR 2007-2013 ? Axa prioritara 1 ? ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor?, DMI 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul ?Centre urbane?, categoria de operatiuni: Reabilitarea infrastructurii urbanesi imbunatatirea serviciilor urbane, inclusiv transportul urban, cod SMIS 7888.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1.Inf.subcontractanti-Se completeaza Form.12.1.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 12.2.Se vor prezenta res.materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu doc.relevante in acest sens conf.prev. art.11 din HG 925/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul formularului 12.1 si nu va mai prezenta formularul 12.2.2.Asociati -Se va prezenta Formularul nr.13 ;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ;comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;
-partea din contract care urmeaza sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Daca exista si subcontr.legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este cuantumul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant si catre cine transmite corespondenta subcontractantul. Anexa la acordul de asociere se vor prezenta: Form.nr.14; Form.nr.15.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul form.14 si nu se vor prezenta form.13 si 15.3.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret minim atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita, sub forma de clarificare respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Contencios Juridic-Primaria Targoviste
Adresa postala: Str. Revolutiei nr.1-3, judetul Dambovita, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130011, Romania, Tel. +40 245611222, Email: [email protected], Fax: +40 245217951, Adresa internet (URL): http: //www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2012 16:11