Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare platou si gradina Teatrul National Craiova (executie) - et. 1


Anunt de participare numarul 28375/16.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliu Local al Municipiului Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, In atentia: Sabina Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251/415907, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.primariacraiova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare platou si gradina Teatrul National Craiova (executie) - et. 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Craiova, platou si gradina Teatrul National Marin Sorescu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare si modernizare platou si gradina Teatrul National Craiova.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- pardoseli din dale de granit: 6.293 mp
- trepte de granit: 639 mp
- borduri din granit: 1050 ml
- spatii verzi: curatare teren 400 mp, amenajari peluze, plantari 3584 mp
Valoarea estimata fara TVA: 5, 178, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 60000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local - Trezoreria Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20063. Declaratie privind calitatea de participant la procedura4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la 31.12.2006, vizat de Administratia Finantelor Publice.2. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Nivelul minim al cifrei de afaceri pe ultimii trei ani: 15.000.000 lei, resp. 4.695.718 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani2. Experienta similara3. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii5. Informatii privind masurile de protectia a mediului pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, resp. 1.550.000 lei, 472777 Euro sau a cel mult 3 contracte de lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, resp. 2.600.000 lei, 813.924 Euro, precum si dovada realizarii urmatoarelor categorii de lucrari: 1800 mp pardoseli de dale de granit, 190 mp trepte de granit, 315 ml borduri, in cazul prezentarii incheierii si indepliniri in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrarii similare sau 3150 mp pardoseli de dale de granit, 320 mp trepte de granit, 525 ml borduri, in cazul prezentarii dovezii incheierii si indepliniri in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de lucrarii similare.3. Ofertantul va face dovada ca detine (in proprietate sau cu chirie) utilajele prevazute in Documentatia de atribuire Lista consumurilor cu ore de functionare a utilajelor de constructii (Formular C8).4. Ofertantul va face dovada ca detine personal angajat conform Documentatiei de atribuire - Lista consumurilor cu mana de lucru (Formular C7).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
101
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se va ridica de la SC GETRX SA, str. Vasile Alecsandri nr. 15, tel: 0251/418664, fax: 0351/416002
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2007 11:00
Locul: Primaria municipiului Craiova - Sala mica de sedinte, strada A. I. Cuza nr. 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Craiova, Serviciul Achizitii Publice - consilier juridic Steluta Nuta
Adresa postala: strada A. i. Cuza nr. 1, cam. 112, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/415907, Fax: 0251/415907
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2007 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer