Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI MODERNIZARE PODURI APA CILNIC


Anunt de participare numarul 26270/01.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comunei Prigoria (Primaria comunei Prigoria)
Adresa postala: com. Prigoria, Localitatea: Prigoria, Cod postal: 217370, Romania, Punct(e) de contact: Razvan Nica, Tel.0253274607, Email: [email protected], Fax: 0253274607, Adresa internet (URL): www.primariaprigoria.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODERNIZARE PODURI APA CILNIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA PRIGORIA, JUDETUL GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITAREA SI MODERNIZAREA A 6 PODURI PESTE APA CILNIC IN COMUNA PRIGORIA, JUD GORJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221110-6 - Pod (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE DE LUCRARI SPECIFICE IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 800, 000 si 2, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA SUB FORMA UNEI SCRISORI DE GARANTIE BANCARA DE BUNA EXECUTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA SE FACE IN BAZA OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
GARANTIE DE PARTICIPARE 50000 RON SUB FORMA UNEI SCRISORI DE GARANTIE BANCARA CONFORM FORMULARULUI 11 DIN ANEXA 1 LA GHIDUL DE APLICARE AL OUG 34
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA - FORMULARUL A DIN ANEXA 1 LA GHIDUL DE APLICARE AL OUG 34
CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND OBLIGATIILE DE CATRE BUGETUL DE STAT EXIGIBILE LA DATA DEPUNERII OFERTELOR
CERTIFICAT EMIS DE AUTORITATE PUBLICA LOCALA PRIVIND OBLIGATIILE DE PLATA CATRE BUGETUL LOCALEXIGIBILE LA DATA DEPUNERII OFERTELOR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL PE ULTIMII 3 ANI VIZAT DE DIRECTIA FINANTELOR PUBLICE
CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
LICHIDITATE = ACTIVE CIRCULANTE/DATORII CURENTE X 100>100%
SOLVABILITATE PATRIMONIALA=CAPITAL PROPRIU/TOTAL PASIV X 100>30%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL NU TREBUIE SA FI INREGISTRAT IN ULTIMII 3 ANI CIFRA DE AFACERI MEDIE > 6000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI DIN ULTIMII 5 ANI - FORMULARUL C3 DIN ANEXA 1 LA GHIDUL DE APLICARE AL OUG 34
CERTIFICARE ISO 9001, 14001, 18001
LISTA PRINCIPALELOR UTILAJE- FORMULAR E DIN ANEXA 1 LA GHIDUL DE APLICARE AL OUG 34
DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL ANGAJAT SI CADRE DE CONDUCERE - FORMULAR F DIN ANEXA 1 LA GHIDUL DE APLICARE AL OUG 34
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PERSONAL DE SPECIALITATE MINIM: 1 INGINER CONSTRUCTOR, 1 TOPOGRAF, 1 RTI-ST
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: op sau numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 16:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE - PRIMARIA COMUNEI PRIGORIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stravopoles, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la anuntarea ofertantului cistigator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Prigoria
Adresa postala: Comuna Prigoria, sat Prigoria, jud. Gorj, Localitatea: Prigoria, Cod postal: 217370, Romania, Tel.0253/274607, Email: [email protected], Fax: 0253/274607, Adresa internet (URL): www.primariaprigoria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer