Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare puncte termice - etapa IV


Anunt de participare numarul 110052/25.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Galati
Adresa postala:  Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0236307720, In atentia:  Manu Mariana, Email:  [email protected], Fax:  0236307720, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare puncte termice - etapa IV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile de reabilitare si modernizare a punctelor termice se vor executa in incinta existenta a punctelor termice aflate in intravilanul municipiului Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare puncte termice, montaj utilaj tehnologic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
42511110-5-Pompe termice (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10 puncte termice, SC 67Micro 14, SC 65 Siderurgistilor Vest, SC 18 Micro 16, SC 52 Micro 18, PT 1 si PT 2 Tiglina I Saturn, SC 36 si SC 38 Micro 20, SC 70 si SC 74 Aurel Vlaicu
Valoarea estimata fara TVA: 11, 599, 796RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 100.000 lei, garantia de buna executie este de 7% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (Ordinul nr. 219/24.09.2010 al Ministerului Administratiei si Internelor) sibugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si cele locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente fara datorii restante la data deschiderii ofertelor ? original sau copii legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.Bilant contabil aferent exercitiului financiar 2008, 2009 vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009, trebuie sa depaseasca22.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta in : - lucrari de constructii/reparatii/modernizari pentru puncte termice(inclusiv montare/punere in functiune de utilaje termice)
asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.)cel putin a urmatoarelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: - echipamente de sudura in Curent Continuu;
- laborator de control nedistructiv autorizat ISCIR;
- stand pentru simulare si verificare a programului substatiilor de automatizare;
- aparat pentru analiza defectoscopica prin ultrasunete a sudurilor;
- grup electrogen mobil
cerinta minima de calificare asigurarea cu:
- inginer automatist (Facultate de Automatica/Electronica-Electrotehnica)
- responsabil tehnic cu sudura autorizat ISCIR.;
- sudori autorizati in conditiile prescriptiei tehnice PT CR9/2010;
- electricieni atestati de Electrica Gradul II;
-Ofertantul va prezenta Autorizatia pentru livrarea utilajelor din proiectul tehnic, eliberata de producator.
- Operatorul economic va fi autorizat conform PT C 11 ? 2010
- Declaratie privind asigurarea de service pentru utilaje in perioada de garantie de firme specializate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-pentru dovedirea experientei similare se vor insuma maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim11.000.000 lei care sa cuprinda categoriile de lucrari similare solicitatePentru fiecare contract se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor cu fisa valorica pe obiecte etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul lucrarilor executate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Asigurare de piese de schimb, servicii postgarantie si asistenta tehnica pentru utilaje
5%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice (puterea electrica maximainstalata cumulata a tuturor pompelor ofertate pentru reabilitarea punctelortermice)
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.01.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2010 11:00
Locul: sediul Primariei din strada Domneasca nr.38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti MF-CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Bugetul de stat (Ordinul nr. 219/24.09.2010 al Ministerului Administratiei si Internelor) sibugetul local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala:  str. Brailei nr.153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800367, Romania, Tel. 0236460027, Fax:  0236460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Licitatii
Adresa postala:  strada Domneasca nr.38, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0236307720, Email:  [email protected], Fax:  0236307720
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer