Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare puncte termice in municipiul Galati ? etapa V


Anunt de participare numarul 139287/03.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Galati
Adresa postala: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel. +40 236307720, In atentia: Mariana Manu, Email: [email protected], Fax: +40 236307720, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare puncte termice in municipiul Galati ? etapa V
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Galati, in cele 19 puncte termice
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-procurare de utilaje conform fiselor tehnice din documentatia de atribuire
-lucrari de C+M aferente montarii utilajelor
-lucrari de arhitectura si reparatii la partea de constructii a cladirii punctului termic, inclusiv lucrari de instalatii electrice si sanitare
-lucrari de sarpanta si invelitori
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45261000-4-Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
19 puncte termice
PT H Centru, PT R3 Port, SC 14 Mazepa I, PT 0 si PT 3 Tiglina I, SC 20 si SC 19 Micro 16, SC 26 Micro 17, SC 51 Micro 18, SC 50 Micro 19, SC 43 si SC 45 Micro 21, SC 72 Micro 14, PT Liceul Metalurgic, SC 5 si SC 10 Micro 38, SC 6 Micro 39, SC 1 siSC 2 Micro 40
Valoarea estimata fara TVA: 29, 902, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum 250.000 de lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 100 de zile de la data limita de primire a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, CF 3814810 In cazul in care garantia de participare se va constitui prin instrument de garantare acesta va contine cel putin informatiile din Formularul ? Model scrisoare de garantie bancara Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data primirii ofertelor, ora stabilita de SEAP. Garantia de participare constituita sub celelalte forme va fi atasata in SEAP Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor . Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este 10.550, 28 lei . Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Daca partile convin garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- completare Formular;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69ยน din OUG 34/2006 - completare Formular . Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Marius Stan, viceprimar - Florin Popa, viceprimar - Radu Cosca, city manager ? Vlaicu Aurel, director economic - Stamate Doina, director tehnic Kovacs Radu, director tehnic adj. Ardean Ionel, Pavlenco Violeta, Manu Mariana, consilieri locali: Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Ene Constantin, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Poalelungi Marian Catalin, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Zanfir Ilie);Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 - completare Formular.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, corelat cu termenul legal al scadentei de plata.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Ofertantul va fi autorizat ISCIR si PIF pentru montaj si punere in functiune centrale termice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, in copie lizibila, inregistrate la organele competente, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani incheiati financiar. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 58.000.000 lei.Pentru echivalenta leu/alta moneda se va folosi cursul mediu anual precizat pe pagina web: eu.europa.budget
Informatii privind tertul sustinator (daca e cazul) in conditiile art. 186 din OUG nr. 34/2006.Astfel se vor prezenta angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1 si d, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (se prezinta Formularul din sectiunea Formulare)
Asigurarea(in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, tert sustinator, alte modalitati de punere la dispozitie)cel putin a urmatoarelor echipamente, utilaje si alte mijloace fixe si dotari care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari :
- echipamente de sudura in Curent Continuu;
- laborator de control nedistructiv autorizat ISCIR;
- stand pentru simulare si verificare a programului substatiilor de automatizare, compatibil cu sistemul existent in punctele termice modernizate - aparat pentru analiza defectoscopica prin ultrasunete a sudurilor;
- grup electrogen mobil.
Informatii privind tertul sustinator (daca e cazul)in conditiile art. 190 din OUG nr. 34/2006. Astfel se vor prezenta: angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1 si d, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Informatii despre subcontractantii (daca e cazul)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.
Informatii privind asocierea (daca e cazul).Prezentare acord asociere
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ( completare Formular din sectiunea Formulare)
Ofertantul trebuie sa demonstrezeexperienta similara, in domeniile ?constructii/reparatii/modernizari puncte termice, inclusiv montare/punere in functiune de utilaje termice , in lucrari de constructii cu instalatii sanitare, electrice si in lucrari de constructii sarpante prin prezentarea a maxim 3 contracte (parti relevante din contract/document/proces verbal de receptie) care insumatesa confirme executarea lucrarilor de mai sus, in valoare de cel putin 25.000.000 lei
Contractele/procesele-verbale de receptie vor fi insotite de minim o recomandare/document constatator.
Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (se prezinta Formularul din sectiunea Formulare)
Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului Personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, cerinte minime: - RTE (Responsabil tehnic cu executia)in domeniul constructii civile, industriale si agrozootehnice; - RTE in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala; -personal autorizat ANRE in executia de instalatii electrice de joasa tensiune (0, 4kV) - inginer automatist - electrician autorizat ANRE gradul II conform Ordinului nr. 90/2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice - sudor autorizat in conditiile prescriptiei tehnice PT CR 9 /2010 Se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri ale personalului minim de specialitate.
Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii , respectiv SR EN ISO 9001:2008 (sistemul de management al calitatii) sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: componenta financiara
2.
puterea electrica maxima instalata cumulata a tuturor pompelor ofertate pentru reabilitarea punctelor termice
30%
30
Descriere: Pentru determinarea puterii maxime instalate cumulate se va insuma puterea maxima instalata cumulata a tuturor electropompelor ofertate, inclusiv a electropompelor din modulele de expansiune -adaos ofertate
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au punctaje egale va fi declarata castigatoare oferta al carei pret este cel mai mic.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au atat punctaje cat si preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea prin transmiterea in sistemul electronic a unei noi oferte de pret. Deoarece procedura este online corespondenta cu ofertantii va avea loc prin intermediul SEAP-ului, atasat la invitatia de participare atat eventualele solicitari de clarificari cat si raspunsul ofertantului Pentru deschiderea fisierelor postate in SEAP cu semnatura electronica, utilizati programul shellSAFE Verify - Utilitar gratuit cu care se poate verifica semnatura electronica si permite vizualizarea documentelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatatii contractante considerat nelegal, conform precizarilor art.256^2, alin (1) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2012 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer