Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitare si modernizare retea stradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str. Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sp


Anunt de participare numarul 120967/11.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Hunedoara
Adresa postala:  Str. Libertatii, Nr. 17, Localitatea:  Hunedoara, Cod postal:  331128, Romania, Punct(e) de contact:  OVIDIU MARIUS HADA, Tel. 0254.716.322, Email:  [email protected], Fax:  0254.716.087, Adresa internet (URL):  http: //www.primariahd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitare si modernizare reteastradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str.Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748 urbane ? con
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: municipiul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului il constituie crearea premiselor dezvoltarii activitatilor socio-economice in cadrul zonei de actiune urbana, si implicit in municipiul Hunedoara. Atingerea obiectivului general se va face prin realizarea obiectivelor specifice ale proiectului, dupa cum urmeaza:
? reabilitarea partii carosabile a strazilor Avram Iancu, Aurel Vlaicu, Carpati, Victoriei si a bulevardelor Dacia, 1848, Libertatii, Republicii si Traian din municipiul Hunedoara, a spatiilor verzi si a trotuarelor aferente acestora;
? cresterea vitezei medii de deplasare in cadrul zonei de actiune urbana;
? implementarea unor masuri de fluidizare si management al traficului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233124-4-Lucrari de constructii de artere principale (Rev.2)
45233128-2-Lucrari de constructii de intersectii cu sens giratoriu (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si a proiectului tehnic pentru ?Reabilitare si modernizare reteastradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str.Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748.
Valoarea estimata fara TVA: 29, 844, 822RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 50000 leiCuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri structurale ale UE, buget de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitateadeclaratie pe propria raspundere din care sa reiasaca acesta nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinuluinr. 314/2010 certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului
certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul localcazierul judiciar al operatorului economiccertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicertificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertuluicertificatde atestare tehnica a societatilor privind lucrarile de executie, proiectare sauconsultanta de drumuri, poduri si constructii aferente emis de catre Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania ( APDP) sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturilecontabile la 31.12.2009 precum si cel la30.06.2010 vizat si inregistratde organele competente, in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul de catre ofertant.Balanta de verificare la 31.04.2011 vizata si inregistratade organele competente, in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul de catre ofertant.
Informatii generale despre ofertantPrezentare angajament/declaratie pe propria raspundere privind asigurarea riscului profesional iar, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, ofertantul va prezenta, in original, asigurarea acoperirii riscului profesional inainte de semnarea contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra media anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 55.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Pentru fiecare dintre contractele care demonstreaza experienta similara se vor prezenta documente:
Fisa de experienta similaraRecomandari/certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii de lucrari, vizate de Inspectoratul de Stat in ConstructiiDeclaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorulOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), echipamentele.Documentele privind avizele si inspectiile valabile la data deschiderii, se vor prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata pentru confomitate cu originalul de catre ofertant.
Ofertantulvor face dovada de?inerii in proprietate sau cu contract de inchiriere/colaborare de laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (minim labirator de gradulII pentru beton) autorizat de catre Inspectoratul de Stat in Construc?ii sau de un organism similar in cazul persoanelor juridice straine pentru asigurarea controlului calitatii, prin prezentarea de acte doveditoare in acest sens, copie lizibila, semnata si stampilata pentru confomitate cu originalul de catre ofertant.
Informa?ii privind protec?ia mediului
Informa?ii privind respectarea legislatiei de securitatesi sanatate
Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent
Certificatul privind asigurarea standardelor de protectia mediului din seria ISO 14001 sau echivalent
Certificatuli privindimplementarea sistemului de sanatate si securitate in munca din seria OHSAS 18001 sau echivalent
Prezentarea Listei cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea acestuia
Documentele privind avizele si inspectiile valabile la data deschiderii, se vor prezenta in copie lizibila, semnata si stampilata pentru confomitate cu originalul de catre ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada derularii si finalizarii in ultimii 5 ani a unui contract sau a mai multorcontracte de lucrari a carui/caror valoare sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 29.844.822 lei, fara TVA.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune de urmatoarele tipuri de echipamente: sta?ie producere mixturi asfalticesta?ie betoaneechipament pentru sapaturi, taluze si fundatii ? 2 buc.cilindru pe pneuri pentru imbracaminte rutiera ? 2buc.autogudronator ? 4 buc.autobasculante? 6buc.finisor pentru asternerea asfaltului ? 4 buc.cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera ? 4 buc.masina de frezat imbracaminte asfaltica? 4 buc.autogreder -2 buc.buldoexcavator- 4 buc.buldozer- 4 buc. ;incarcator frontal-2 buc.placa vibranta ? 4 buc.masina marcaj rutiermotocompresor cu doua ciocane de abatajmotocompresor aer mobil joasa presiuneciocan pneumatic (exclusiv consum aer)grup termic de sudurabetoniera cu cadere libera actionata electricvibrator de interior pentru beton actionat electricautocisterna cu dispozitiv de stropireautomacaraautomacara cu brat zabreleOfertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii, din punctul de vedere al capacitatii profesionale a specialistilor propusi, a urmatoarelor cerinte obligatorii: un responsabil contractun ?ef de ?antierun responsabil tehnic cu execu?ia (RTE)un responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (CQ);2 Ingineri/subingineri - specialitatea cai ferate, drumuri si poduri;un inginer/subinginer specializarea instalatii electrice/electricieni (autorizati de ANRE sau echivalentun manager al sistemelor de management al calitatiiun manager al sistemelor de management de mediuAlte categorii de personal: betonistdulgher constructiimontator prefabricate betonpavatorzugrav vopsito;sapatormuncitor deservire constructii-montajelectrician linii electrice aerieneelectrician post trafolacatus constructii metalicesudor electricmontator constructii metalicepeisagistlacatus constructii metalice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de execu?ie a lucrarilor
10%
Descriere: P2=Termenminim /Termen n*10
3.
Termenul de garantie
5%
Descriere: P3=Termen (n)/Termen n*5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20390/27.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2011 11:00
Locul: la sediul Autoritatii Contractante, b-dul Libertatii nr.17 Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conform art.33(2) din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Reabilitare si modernizare reteastradala? finantat prin Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
- valoarea eligibila nerambursabila din FEDR- 80, 35%- valoare eligibila nerambursabila din bugetul national? 17, 65%- co-finantarea eligibila Beneficiarului, respectiv buget local ? 2%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 - 3104641, Fax:  021 - 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.art.256/2- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Hunedoara-Birou Proiecte cu Finantare Internationala si Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr.17, Hunedoara, Localitatea:  Hunedoara, Cod postal:  331128, Romania, Tel. 0254716322/int218, Email:  [email protected], Fax:  0254716087, Adresa internet (URL):  www.primariahd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2011 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer