Licitatie Publica - ?Reabilitare si modernizare retea stradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str. Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii, b-dul Traian ? Municipiul Hunedoara?
Anunt de participare numarul 128258/13.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Hunedoara
Adresa postala: b-dul Libertatii, Nr. 17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MARIUS HADA, Tel. 0254.716.322, Email: [email protected], Fax: 0254.716.087, Adresa internet (URL): http: //www.primariahd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitare si modernizare reteastradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str.Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii, b-dul Traian ? Municipiul Hunedoara?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de ??Reabilitare si modernizare reteastradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str.Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii, b-dul Traian ? Municipiul Hunedoara?
Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233124-4-Lucrari de constructii de artere principale (Rev.2)
45233128-2-Lucrari de constructii de intersectii cu sens giratoriu (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si a proiectului tehnic pentru ??Reabilitare si modernizare reteastradala: str. Avram Iancu, str. Aurel Vlaicu, str. Carpati, str.Victoriei, b-dul Dacia, b-dul 1848, b-dul Libertatii, b-dul Republicii, b-dul Traian ? Municipiul Hunedoara?
Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748
- Valoarea estimata a contractului de lucrariestede29.844.822 lei, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 29, 844, 822RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 50.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- valoarea eligibila nerambursabila din FEDR- 80, 35%- valoare eligibila nerambursabila din bugetul national? 17, 65%- co-finantarea eligibila Beneficiarului, respectiv buget local ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitateadeclaratie pe propria raspundere din care sa reiasaca acesta nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinuluinr. 314/2010 certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului
certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul localcazierul judiciar al operatorului economic
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicertificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul la31.12.2010 vizat si inregistratde organele competente, in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul de catre ofertant.- Balanta de verificare la 31.08.2011in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul de catre ofertant.
. Informatii generale despre ofertant
Informatii privind cifra de afaceri cifra media anuala de afaceri pe ultimii 3 ani , respectiv 2008, 2009 si 2010, sa fie mai mare sau egala cu 55.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experientasimilarase va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPrezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipamente:
statie producere mixturi asfaltice
statie betoane
laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate (minim labirator de gradulII pentru beton)
Lista cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului
Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent
Certificatul privind asigurarea standardelor de protectia mediului din seria ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada derularii si finalizarii in ultimii 5 ani a unui contract sau a mai multorcontracte de lucrari a carui/caror valoare sa fie egala sau mai mare decat valoare minima impusa de 29.844.822 lei, fara TVA.Ofertantii trebuie sa faca dovada indeplinirii, din punctul de vedere al capacitatii profesionale a specialistilor propusi, a urmatoarelor cerinte obligatorii: un responsabil contractun ?ef de ?antierun responsabil tehnic cu execu?ia (RTE)un responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (CQ);2 Ingineri/subingineri - specialitatea cai ferate, drumuri si poduri;un inginer/subinginer specializarea instalatii electrice/electricieni (autorizatiANRE sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de execu?ie a lucrarilor
5%
Descriere: P2=Tmin/Tn x 5
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
36930/01.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 11:00
Locul: Municipiul Hunedoara, la sediul Primariei, b-dul Libertatii nr.17, Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013 , Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana, sub-domeniul ?Centre urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748 urbane ? contract de finantare nr. 1179/21.12.2010, cod SMIS 6748
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
-valoarea eligibila nerambursabila din FEDR- 80, 35%- valoare eligibila nerambursabila din bugetul national? 17, 65%- co-finantarea eligibila Beneficiarului, respectiv buget local ? 2%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 - 3104641, Fax: 021 - 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf.art.256/2-10 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta despre un act al autoritatii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
municipiul Hunedoara, Biroul Proiecte cu Finantare Internationala si Achizitii Publice
Adresa postala: b-dul Libertatii nr.17, Localitatea: Hunedoara, Cod postal: 331128, Romania, Tel. 0254716322, Email: [email protected], Fax: 0254716087, Adresa internet (URL): www.primariahd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2011 15:49