Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI MODERNIZARE SALA DE SEDINTE 500 LOCURI PALAT ADMINISTRATIV


Anunt de participare numarul 87969/07.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 415-416, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: B-dul. Republicii nr. 2-4, Registratura, parter, intrarea D, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244/514545, int. 167, Email: [email protected], Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODERNIZARE SALA DE SEDINTE 500 LOCURI PALAT ADMINISTRATIV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Palatul Administrativ, Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, B-dul. Republicii, nr. 2-4, jud. Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SI MODERNIZARE SALA DE SEDINTE 500 LOCURI PALAT ADMINISTRATIV - Conform caietului de sarcini, planuri si simularii - existente in documentatia de atribuire atasata la anuntul de participare.
Contractul de achizitie include:
- furnizarea echipamentelor si sistemelor
- lucrarii de montaj ale echipamentelor si sistemelor si punerea in functiune
- lucrari de constructii si instalatii
- servicii de proiectare faza PT si DE;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42961100-1 - Sisteme de control al accesului (Rev.2)
32232000-8-Echipament pentru videoconferinte (Rev.2)
42521000-4-Echipamente de eliminare a fumului (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE SI MODERNIZARE SALA DE SEDINTE 500 LOCURI PALAT ADMINISTRATIV - Conform caietului de sarcini, planuri si simularii - existente in documentatia de atribuire atasata la anuntul de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 540, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 75.000 lei;Modul de constituire a garantiei- conform H.G.834/2009, art. 86.Garantia de buna executie: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de inregistrare;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii;Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si la bugetul local- originale sau copii legalizate, valabile la data deschiderii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii2 ani 31.12.2007+ 31.12.2008;Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anisa fie de 15.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii (proiecte) realizate in ultimii 3 ani; fisa de experienta similara a unui proiect de reabilitare/modernizare/realizare sala de spectacole + contract nominalizat + PV de predare-primire + recomandare; lista cu principalele lucrari/furnizari cu montaj si instalatii, realizate (incepute si finalizate) in ultimii 5 ani; fisa de experienta similara pentru un contract similar de executie/reabilitare/
modernizare sala de spectacole +contract nominalizat + PVR + recomandare;declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;lista cu personalul propus pentru realizarea contractului de proiectare; lista cu personalul responsabil cu livrarile de echipamente, cu nominalizarea responsabilului cu livrarile; lista cu personalul responsabil de executia lucrarilor de constructii si instalatii; Licenta de functionare in baza legii 333/2003, conform art. 34;autorizatiile din partea producatorilor prin care ofertantul este autorizat sa livreze si sa instaleze echipamentele ofertate; certificatele ISO 9001/2001, ale producatorilor echipamentelor ofertate;declaratie conform careia echipamentele ofertante nu sunt end of life;declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; certificatele: ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001, pentru ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract similar de proiectare de reabilitare/modernizare/realizare sala de spectacole de minim 200.000 lei;un contract similar de executie/reabilitare/ modernizare sala de spectacole in valoare de minim 2.394.000 lei, (echiv. a 570.000 euro), sau 3 (trei) contracte similare de executie/reabilitare/modernizare sala de spectacole in valoare de minim 4.000.000 lei, (echiv. a 950.000 euro).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova, B-dul. Republicii, nr.2-4, Ploiesti, cam.415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiilegali sau persoane imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.(+40) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar , nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel.(+40) 0244.544 781, Email: [email protected], Fax: (+40) 0244.529107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova - Directia Juridic, Contencios si Administratie Locala
Adresa postala: B-dul. Republicii nr. 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2009 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer