Licitatie Publica - REABILITARE SI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC IN LOCALITATEA INDEPENDENTA,JUDETUL CALARASI
Anunt de participare numarul 50642/22.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA INDEPENDENTA-JUD. CALARASI
Adresa postala: STRADA UNIRII, NR. 42, COMUNA INDEPENDENTA, JUDETUL CALARASI, Localitatea: Independenta, Cod postal: 917140, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA COMUNEI INDEPENDENTA, JUDETUL CALARASI, Tel.0242/535353, In atentia: ION EUGENIA MARIANA, Email: [email protected], Fax: 0242/535353, Adresa internet (URL): STRADA UNIRII, NR. 42, COMUNA INDEPENDENTA, JUDETUL CALARASI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII PUBLICE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODERNIZARE SISTEM DE ILUMINAT PUBLIC IN LOCALITATEA INDEPENDENTA, JUDETUL CALARASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA INDEPENDENTA, JUDETUL CALARASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE DORESTE MODERNIZAREA SI REABILITAREA INTREGULUI SISTEM DE ILUMINAT CU RESPECTAREA NORMELOR LUMINOTEHNICE IN VIGOARE.IN PREZENT, ILUMINATUL PUBLIC NU RESPECTA NORMELE CIE 30-2, CIE 31 SI STANDARDUL 13433:1999, IAR RETELELE DE DISTRIBUTIE PENTRU ILUMINATUL PUBLIC SUNT IN MAREA MAJORITATE DETERIORATE.MODERNIZAREA SI REABILITAREA SISITEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC SE VA DESFASURA IN ZONA ADMINISTRATIV TERITORIALA A LOCALITATII INDEPENDENTA.SE PASTREAZA AMPLASAMENTUL INITIAL AL SISTEMULUI DE ILUMINAT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316110-9 - Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 110, 000 si 125, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.05.2008 pana la 26.05.2015
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE DIN BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PRIVAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CAZIER JUDICIAR AL REPREZENTANTULUI LEGAL AL FIRMEI.CERTIFICAT FISCALCERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIEAUTORIZARE DE FUNCTIONARE/ALTELE ECHIVALENTE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL LA 31.12.2006SE COMPLETEAZA FORMULARU C 3 , CUPRINZAND VALORI ALE CONTRACTELOR DE LUCRARI SIMILARE, IN ULTIMII 2(DOI)ANI, MINIM 4 (PATRU) LUCRARI DE EXECUTIE INSTALATII DE ILUMINAT PUBLIC, INCLUZIV PROCESE VERBALE(COPIE) DE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARILOR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
REALIZAREA UNEI CIFRE ANUALE IN ULTIMII DOVALOAREA MINIMAA CONTRACTELOR DE LUCRARI SIMILARE IN ULTIMII 2 (DOI) ANI ESTE DE 1500000 LEI(INCLUSIV TVA) DIN CARE UN CONTRACT SIMILAR CU O VALOARE MINIMA DE 350000 LEI (INCLUSIV TVA)I ANI DE MINIM 5.000.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DOTARE MINIMA SOLICITATA: - AUTOSPECIALE DE TIP PRB-AUTOSPECIALA PENTRU TRANSPORT MATERIALE SI PERSONAL MUNCITOR-INSTALATII TAIAT ASFALT-INSTALATIE MAI-COMPACTOR.LISTA CU PRIVIRE LA PERSONALUL DE SPECIALITATE CARE SA CONTINA SI UN RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA AVIZAT MEC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: CASIERIA PRIMARIEI COMUNEI INDEPENDENTA, JUDETUL CALARASI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2008 11:15
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA AUTORITATEA NATIOANALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: BD. STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2008 16:40