Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare sistem de iluminat public in comuna Greaca


Anunt de participare numarul 49024/07.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GREACA (PRIMARIA COMUNEI GREACA)
Adresa postala: Str. Principala F.N., Localitatea: Greaca, Cod postal: 087120, Romania, Punct(e) de contact: Petre Liviu Holdarascu, Tel.0246-246042, Email: [email protected], Fax: 0246-246042, Adresa internet (URL): http: //www.primariagreaca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare sistem de iluminat public in comuna Greaca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Greaca, Judetul Giurgiu, Localitatea Greaca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare sistem de iluminat public in comuna Greaca
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316110-9 - Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare si modernizare sistem de iluminat public in comuna Greaca
Valoarea estimata fara TVA: 316, 789.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea contractului si va fi constituita prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie, S.R.L., S.A.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima: completare formular anexa IV.1
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant Contabil la 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre de afaceri medii anuale in ultimii doi ani, egala sau mai mare decat 150000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari/prestatii/lucrari in ultimii 2 ani
Fisa experienta similara
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii
Certificat de conformitate produs
Autorizare pentru comercializare
Autorizare pentru livrarea produselor
Alte autorizari specifice domeniilor de activitate
Schite tehnice/fise tehnice/mostre/fotografii
Informatii privind subcontractanti
Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza formularul cuprinzand valori ale contractelor de lucrari similare, in ultimii 2 (doi) ani, minim 4 (patru) lucrari de executie instalatii de iluminat public in anii 2006 si 2007, documentate prin contracte de antrepriza sau subantrepriza si procese-verbale de receptie (copii) la terminarea lucrarilor, in care este evidentiata valoarea lucrariiLista cu informatii cu privire la personalul e specialitate care sa contina si un responsabil tehnic cu executia, avizat MEC (angajat sau colaborator)Certificate de calitate pentru echipamentele specificate in caietul de sarciniAtestare ANRE in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampilaCertificate de atestare a sistemului de calitate (ISO 9001:2001) in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2008 12:00
Locul: Primaria comunei Greaca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie si reprezentantii legali ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.anrm.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei Nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Greaca
Adresa postala: Str. Principala F.N., Localitatea: Greaca, Cod postal: 087120, Romania, Tel.0246246042, Email: [email protected], Fax: 0246246042, Adresa internet (URL): http: //www.primariagreaca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2008 16:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer