Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare sistem de iluminat public in Municipiul Mangalia-partial(fazaI)
Anunt de participare numarul 19284/15.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public si Privat
Adresa postala: STR. DELFINULUI, NR 1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA GRIGUTA, Tel.0748202102, Email: [email protected], Fax: 0241/752297
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
serviciu public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: investitii privind lucrari tehnicoedilitare pe domeniul public si privat
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare sistem de iluminat public in Municipiul Mangalia-partial(fazaI)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Mangalia, alei si zone pietonale intre blocuri
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat public din Municipiul Mangalia cu toate componentele sale noi si cu respectarea SR 13433
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316110-9 - Instalare de echipament de iluminare stradala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000, 000 si 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare -80 000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociereconform oug 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Cazier judiciar al reprezentantului legal al firmei, Certificat de cazier fiscal al firmei, Certificat constatator si Certificat de inregistrare, eliberate de catre Oficiul National al Registrului Comertului, declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2006; Cifra de afaceri medie anuala egala sau mai mare decat 2.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Devizul oferta va fi prezentat corelat cu modalitatea de finantare, asigurata de catre ofertant.Lucrarea va respecta urmatoarele cerinte: Executia lucrarii va respecta SR 13433; Ofertantul va avea in vedere: -inlocuirea componentelor il. public; -externalizarea pct de aprindere din PT existente. -realizarea de inst.de tip dimming centralizate in pct de aprindere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: chitanta sau ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 10:00
Locul: sediul A.D.P.P. Mangalia , str, Delfinului , nr. 1 et. 1 cam 107
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
vor fi admise numai persoanele desemnate prin imputernicire scrisa sa reprezinte ofertantul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. Traian, nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE DEPUNERE A CONTESTATIEI VA FI DE CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DE CATRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
A.D.P.P. Mangalia - serviciu juridic-administrativ
Adresa postala: delfinului, nr. 1, Localitatea: Mangalia, Cod postal: 905500, Romania, Tel.0241/751980, Email: [email protected], Fax: 0241/752297
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 12:55