Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare sistem incalzire cladire corp comanda din statia 400/220/110 kV Urechesti (Proiectare)
Anunt de participare (utilitati) numarul 118798/06.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. 0251.307.136, Email: [email protected], Fax: 021 3035670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. 0251.307.136, In atentia: Jeana Croitoru, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare si modernizare sistem incalzire cladire corp comanda din statia 400/220/110 kV Urechesti (Proiectare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Urechesti, comuna Dragutesti, jud Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare SF, PT, CS, DDE si As Built pentru Reabilitare si modernizare sistem incalzire cladire corp comanda din statia 400/220/110 kV Urechesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71321200-6 - Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare SF, PT, CS, DDE si As Built pentru Reabilitare si modernizare sistem incalzire cladire corp comanda din statia 400/220/110 kV Urechesti
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 200 lei. garatia de buna executie 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
modalitati de finantare-surse proprii, modalitati de plata OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna si situtiile prevazute la art.180 si181 din OUG34/2006 Se vor prezenta in original sau copie certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) valabile la data deschiderii ofertelor.
Copie Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial. Pentru persoanele fizice juridice straine se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
.Ciframedie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau cel putinegala cu 20.000 lei . Formular 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. o lista a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a executat cel putin un proiect similar, insotita de certificari de buna executie, care vor contine valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii, autoritati contractante .Suma valorilor incluse in contractele prezentate ca dovada a experientei similare sa fie minim 10.000 lei
informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.In acest sens se va completa o declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal de specialitate care este strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii. Se va nominaliza o echipa de proiectanti (schimbarea componentei echipei se va face numai cu acordul Transelectrica). Declaratia va fi insotita de Cv-uri ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului. Din CV-urile acestora trebuie sa rezulte ca aceste persoane au experienta in realizarea de proiecte similare.informatii privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii. Se va completa o declaratie pe proprie raspundereinformatii referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de proiectare. In acest sens se va completa o declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului.informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
certificatul sistemului de managementul calitatii -copie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 10:00
Locul: CN Transelectrica ST Craiova, str. Brestei, nr.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
CN Transelectrica prin Programul Anual al Achizitiilor Publice 2011, stabileste centralizat procedurile de atribuire a contractelor de achizitii publice pentru cele 8 sucursale, din care face parte si ST Craiova. Procedura de achizitie aprobata la nivel de Companie este licitatie deschisa
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr, 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegalincepind cu data anuntului de participare pentru continutul documentatiei de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN TRANSELECTRICA ST CRAIOVA
Adresa postala: str. Brestei, nr.5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. 0251.307.119, Email: [email protected], Fax: 0251.307.108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 10:48