Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri si sosea de centura in municipiul Lupeni, judetul Hunedoara
Anunt de participare numarul 126938/23.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Lupeni
Adresa postala: Revolutiei nr. 2, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 335600, Romania, Punct(e) de contact: Cristofor Alin Condoiu, Tel. 0254560504, Email: [email protected], Fax: 0254560515, Adresa internet (URL): www.lupeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri si sosea de centura in municipiul Lupeni, judetul Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Lupeni, judetul Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor reabilita 13 strazi si 2 poduri din municipiul Lupeni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233251-3-Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor reabilita 13 strazi si 2 poduri din municipiul Lupeni
Valoarea estimata fara TVA: 23, 999, 255RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 470.000 lei Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013 Axa 2 Imb. infr. de transp. reg. si loc. DMI 2.1. Reab. si mod. ret. de drumuri jud. str. urbane ? incl. constr. / reab. sos. de centura si bug. loc. al mun. Lupeni.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, Certificat de cazier fiscal, Certificat privind indeplinirea contributiilor la fondul de mediu, Certificat de Inregistrare Fiscala, Certificat constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Bilantul contabil la 31.12. pentru anii 2008, 2009 si 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2008 ? 2010) trebuie sa fie de minim :35.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, finalizate si in derulare, Lista de experienta similara, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, Informatii privind masurile de protectia muncii, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind sustinerea unui tert, Standard pentru sistemul de management al securitatii si sanatatii ocupationale, Standard de protectie a mediului, Standarde de asigurare a calitatii, Sistem de Management al Responsabilitatii Sociale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani: -Se va anexacel putin 1 contract care sa contina lucrari de reabilitare si modernizare strazi in ultimii 5 ani in valoare de minim 15.000.000 lei fara TVA , insotit de copii legalizate ale contractului sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor si proceselor verbale de receptie finala daca este cazul(lucrarile au receptia finala), recomandare din partea beneficiarului respectiv Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier cu studii de inginerie in domeniul drumuri/poduri/cai ferate sau hidrotehnician, cu o vechime de 5 ani si o experienta profesionala relevanta in lucrari similare; - 1 RTE in domeniul drumuri; - 1 coordonator protectia muncii atestat conform legislatiei in vigoare; - 1 CQ pentru lucrarile drumuri; - 1 Inginer CFDP;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
65%
Descriere: PT=P1+P2+P3, P1PL SSM30p, P2 PL ex30p, P3 T int 30p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2011 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, IMPUTERNICITII OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1. Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI LUPENI - oficiul Juridic
Adresa postala: str. Revolutiei, nr. 2, Localitatea: Lupeni, Cod postal: 335600, Romania, Tel. 0254 560504, Email: [email protected], Fax: 0254 560515, Adresa internet (URL): www.lupeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2011 11:30