Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri, trotuare si parcari, in Orasul Costesti, Judetul Arges


Anunt de participare numarul 115605/17.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL COSTESTI (PRIMARIA COSTESTI)
Adresa postala:  STR.VICTORIEI, Nr.49, Localitatea:  Costesti, Cod postal:  115200, Romania, Punct(e) de contact:  LUPU MIRCEA, Tel. 0248672320, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0248672717, Adresa internet (URL):  http: //www.primariacostestiag.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare strazi urbane, poduri, trotuare si parcari, in Orasul Costesti, Judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Costesti, judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare strazi, poduri, trotuare si parcari in Orasul Costesti, judetul Arges
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati atasate in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 28, 795, 660.6RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 122 din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 200.000 lei, 50% pt IMMScrisoare de garantie de participare sau OP in contul aut. contr. din fisa de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene - 85%Bugetul de stat - 13%Bugetul Local - 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 12 A-Declaratie privind situatia personala a operatorului, Formular nr. 12 B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 12 B-1 ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹?, Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat si bugetul local, Cazier judiciar al operatorului economic si pentru administratori si asociati;
Pentru persoane juridice straine:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
C.U.I, certificate constatator ORC;
Pentru persoane juridice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular IG_CA- inf generale, cifra de afaceri ? min 57.000.000, Bilant contabil la data 31.12.2009, 31.12.2008, Scrisori de bonitate, Doc din care rezulta ca op economic are access au ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de minim 3 luni in valoare de minim 3 mil. lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri 57.000.000 leiDocumente justificare cahs-flow 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 12 F ? declaratie privind lista principalelor executate in ultimii 5 ani, Formular nr. 12 F ? 1-Fisa de experienta similara, formular R_C Recomandare / Certificare original sau copie leg, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani:
- contracte de executie lucrari in domeniul MODERNIZARE/ REABILITARE STRAZI/ PARCARI/ ALEI in valoare minima de 15.000.000 lei (din maxim 2 contracte prezentate in copie), copii pv receptie, recomandari emise in 2009-2011 in original sau copie legalizata, Formular nr. 12 H ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?, dovada detinerii utilajelor, laborator de grad coresp, Formular nr. 12 I "Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere" + anexa de specialisti cu sarcini cheie, Manager de contract, RTE, CQ, Inginer/Subinginer CFDP, Inginer/Subinginer topo, CV, copii legalizata dupa diplome, atestate, copii legaliz contr de munca, declaratii de disponibilitate, certificari ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, Formular AA-"Acord de asociere", Formular IMP_LA-"Imputernicire lider asociatie", informatii privind subcontractantii Formular nr. 12 G, Formular AS-"Acord de sucontractare", OHSAS 18001:2004- in copie legalizata sau echivalent, Formular DPM-"Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii", Formularulnr. 12C-"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel mult 2 contracte in valoare minima de 15.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
PROGRAMUL DE ASIG A CALIT LUCRARILOR
15%
Descriere:
3.
PLANUL DE ORG A EXECUTIEI LUCR
15%
Descriere:
4.
PROCEDURILE TEHNICE DE EXECUTIE
25%
Descriere:
5.
PLANUL PROPRIU DE PROT A MEDIULUI
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
COD SMIS
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2011 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI ORASULUI COSTESTI, STR. VICTORIEI, NR. 49, JUD ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentant UCVAP, reprezentant ADR SUD Muntenia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 1, Domeniul major de interventie 1.1
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conf art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ORASUL COSTESTI - COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  Costesti, str. Victoriei, nr. 49, judetul Arges, Localitatea:  COSTESTI, Cod postal:  115204, Romania, Tel. 0248672320, Email:  [email protected], Fax:  0248672717, Adresa internet (URL):  primariacostestiag.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2011 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer