Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare urbana in municipiul Dorohoi


Anunt de participare numarul 99929/13.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DOROHOI
Adresa postala:  STR. GR. GHICA, NR.34, Localitatea:  Dorohoi, Cod postal:  715200, Romania, Punct(e) de contact:  STELIAN OLARIU, Tel. 0231615671, Email:  [email protected], Fax:  0231611310, Adresa internet (URL):  www.primaria.dorohoi.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare urbana in municipiul Dorohoi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: municipiul Dorohoi, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizarea PAC, proiect tehnic PT, caiete de sarcini CS, detalii de executie DDE, asistenta tehnica, verificare proiect pentru obiectivul de investitii "REABILITARE SI MODERNIZARE URBANA IN MUNICIPIUL DOROHOI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 20000 lei si garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program Operational Regional FEDR, buget de stat, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in sit prev la art. 181/OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; Certificat constatatoar privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat – Agentia de Administrare Fiscala – Directia generala a Finantelor Publice.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind ?eplinirea obligatiilor de plata la data deschiderii ofertelor.Certificatele constatatoare se vor prezenta ?original sau copie legalizata si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, ?original sau copie legalizata;
- Certificat de ?egistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertuluidepe l?a Tribunalul Teritorial– ?copie;Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca : - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, - nu sunt ?crise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla ?incapacitate de plata ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil ?heiat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul B1– declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil ?heiat (2007, 2008, 2009). Valorile vor fi exprimate ?lei.Se solicita: realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta personalul de conducere si va face dovada ca detine personal tehnic specializat, pentru toate categoriilede studii tehnice si economice ce le va cuprinde proiectul tehnic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Componenta minima a echipei de proiect: - sef de proiect – studii superioare de specialitate de lunga durata, absolvent al unei facultati tehnice de profil (drumuri si poduri, cai ferate, constructii hidrotehnice, arhitectura, constructii civile) cu o vechime in specialitate de minim 9 ani.- 2 persoane specializate in proiectarea infrastructurii de transport – studii superioare de specialitate de lunga durata, absolvent al unei facultati tehnice de profil (drumuri, poduri, cai ferate) din care cel putin unul cu vechimea in specialitate de minim 5 ani.- 2 persoane specializate in proiectarea retelelor de canalizare, a statiilor de epurare si a sistemelor de alimentare cu apa – studii superioare de specialitate de lunga durata, absolvent al unei facultati tehnice de profil (constructii hidrotehnice) din care cel putin unul cu vechimea in specialitate de minim 5 ani.- 2 persoane specializate in proiectarea instalatiilor – studii superioare de specialitate de lunga durata, absolvent al unei facultati tehnice de profil.- 2 persoane specializate in proiectare instalatiilor electrice autorizae AN.R.E. gr. II.A+B – studii superioare de specialitate de lunga durata, absolvent al unei facultati tehnice de profil.- inginer geotehnician – studii superioare de specialitete de lunga durata, absolvent al unei facultati tehnice de profil, vechimea in specialitate de minim 5 ani.- Persoana specializata in masuratori terestre si cadastrustudii superioare de lunga durata, absolvent al unei facultati tehnice de profil (inginerie geodezica), vechimea in specialitate de minim 5 ani.-Inginer specializarea Constructii Civile Industriale si Agricole cu vechimea in specialitate de minim 5 ani.- arhitect cu activitate de minim 5 ani in proiectarea de lucrari publice.- arhitect cu specializarea "AMENAJARI PEISAGISTICE"-manager de proiect - analist financiar cu experienta in oferirea de consultanta financiara in elaborarea de documentatii tehnico-economice pentru proiecte cu finantare din programele Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
daca nu se realizeaza cat mai curand proiectul tehnic se vor pierde fondurile nerambursabile
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Vor fi selectati operatorii economici care indeplinesc conditiile privind capacitatea economico-financiara cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani mai mare de 2000000 lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 11:00
Locul: Primaria municipiului Dorohoi str. AI Cuza nr. 41sala consilieri
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program operational Regional FEDR
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Program Operational Regional FEDR, buget de stat, buget local
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare nr.62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230, Fax:  0230
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art. 256 alin 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Dorohoi
Adresa postala:  str. AI Cuza nr 41, Localitatea:  Dorohoi, Cod postal:  715200, Romania, Tel. 0231610133, Fax:  0231611310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer