Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si modernizare uzina de apa, retea de alimentare in localitatea Praid jud. Harghita


Anunt de participare numarul 18816/14.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Praid (Consiliul Local Praid)
Adresa postala: 537240 Praid, nr. 394, jud. Harghita, Localitatea: Praid, Cod postal: 537240, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Bokor, Tel.0266-240-175, Email: [email protected], Fax: 0266-240-175
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si modernizare uzina de apa, retea de alimentare in localitatea Praid jud. Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Praid
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare uzina de apa, retea de alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 3, 643, 156.4RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea suplimentara de noi activitati cuprinzand cheltuieli diverse si neprevazute.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 35.000. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din Programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural, aprobat prin OG nr.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art.44/OUG 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentialii subcontractanti conform fisa de date.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificatul de inregistrare si certificatul de constatator emis de Oficiul Registrului comertului(forma completa), Autorizatie de functionare/altele echivalente, Statutul si contractul de societate si actele aditionale la statutul si contractul de societate, Declaratie conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, Dovada platii impozitelor si taxelor locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimele 3 ani auditat trebuie sa fie pozitiv. Lichiditate generala mai mare de 100%. Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%. Scrisoare de bonitate bancara de peste 25% din valoarea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 9.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari similare.
Sistemul de managament al calitatii.
Echipamentul din dotare alocat proiectelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 lucrari similare in ultimii 5 ani, din care cel putin un contract similar in valoare minima de 2.500.000 Ron.Certificat ISO 9001 din domeniu.Suficient ca numar si structura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la caseria Comunei Praid
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 14:00
Locul: Primaria Praid
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau reprezentant imputernicit poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin(a) din HG 925/2006. Membrii cooptati in comisie. Observatorii delegati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavreopolos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Tg.Mures
Adresa postala: str.Justitiei, nr. 1, Localitatea: TG Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/169199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Praid
Adresa postala: Principala nr.394, Localitatea: Praid, Cod postal: 537240, Romania, Tel.0266-240175, Email: [email protected], Fax: 0266-240175
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2007 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer