Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI MODERNIZARE ZONA PORT TURISTIC MANGALIA


Anunt de participare numarul 107744/14.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI MANGALIA
Adresa postala:  SOS CONSTANTEI NR.13, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Punct(e) de contact:  MARIA MITU, Tel. 0241751060, Email:  [email protected], Fax:  0241755606, Adresa internet (URL):  www.mangalia.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODERNIZARE ZONA PORT TURISTIC MANGALIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Mangalia - Zona Port Turistic
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 900, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui doua contracte subsecvente: Noiembrie 2010 ? Noiembrie 2011, Noiembrie 2011 ?Noiembrie 2012
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de reablitare si modernizare zona Port Turistic Mangalia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45112720-8-Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de sport si a zonelor de recreere (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate sunt specificate in fisa de date a achizitiei si in caietul de sarcini atasate pe SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 3, 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 160000 lei Garantia de buna executie a contractelor subsecvente in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului conform HG nr. 120/2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formularul 1 DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic; Certificat fiscal eliberat de aut. admin. publice loc. pe raza carora societatea are sed. soc. care sa ateste ca sc. ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bug. loc, - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste ca sc ofertanta nu se inregistreaza cu debite privind plata obligatiilor la bug. gen. consolidat, original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente- Certificat de inregistrare emis de ORC valabil la data deschiderii ofertelor / Aut.de func. (copie legalizata);Actul constitutiv / statut (copie legalizata);Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor), in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar tipul de lucrarii supus ofertarii si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului;
- Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de min. 16.000.000lei (fara TVA);
- Cerinta minima privind cash-flow (conform formularului 15): Se solicita prezentarea unui angajament din partea unei banci, pentru lucrarile supuse licitatiei, din care sa rezulte ca respectivul ofertant are posibilitatea, in cazul in care este declarat castigator, de a accesa, pentru o perioada de maxim 2 luni, oricand in perioada derularii acordului cadru , lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare decat valoarea de 8.200.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte.Se prezinta urmatoarele documente: - Bilanturile contabile la datele de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 (media pentru cei 3 ani a ex. financiartrebuie sa fie pozitiva), vizate si inregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
- Scrisoare de bonitate din partea unei banci, emisa cu cel mult 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, prin care ofertantul sa ateste ca societatea nu este inregistrata in Centrala Incidentelor de Plati cu incidente la plata cu file de CEC in ultimile 24 de luni- cerinta minima de calificare.- Fisa de informatii generale ? formular 2;
- Obligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul) ? formular 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Experienta similara: - Executarea (finalizarea) in ultimii 5 ani a unui contr. avand ca ob. pr. si ex. de lucrari de constr. celor ce fac ob. prezentului contr cu o val de min. 8000000 lei (fara TVA). Se prez: copii ale contr P-V de recep la term lucr si Recom din partea benef precum si alte doc. 2) Necesar min. de personal specializat: ptr. proiectare: - 1 manager proiect-ing constr civ cu studii sup de lunga durata (5 ani) si exp ca manager de proiect de min 5 ani- 1 arh - dipl de studii- 1 ing constr cu specializ ing. urb.ptr. executie : - Un RTE in dom. II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele? - se prezinta Certif de atestare prof. si legit valab - Un CQ in dom. ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu?- se prez doc dov ale spec in dom- Un sef santier (pers. cu studii sup. de lunga durata profil constr. ) - Un resp. SSM (spec. in dom. securit. si sanatatii in munca) - se prezinta documente doveditoare 3) Dotare tehnica minima: - repartizator finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului ?1- cilindru compactor pentru asfalt ?2- cilindru compactor pentru pietruiri ?1- autogreder ? 1- buldo-excavator cu instalatie picon ? 3- autobasculanta ? 10Se vor prezenta: - Doc. din care sa reiasa forma de detinere- Decl pe proprie raspundere ca dotarile teh solicit mai sus nu vor fi angajate pe perioada derularii contr in alte lucrari. - se vor prez rap. emise de sc acreditate RENAR sau doc echiv care sa ateste ca respectivele utilaje indeplinesc normele CE privind param. tehnico-functionali si de siguranta, precum si prot.med. privind zgomotul si poluarea.- Decl si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani ? formular 4;
- Decl ref la efectivul mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? formular 5;
- Inf. ref. la nr, studiile, pregatirea prof. si calif. pers. resp. ptr. indeplinirea contr. (CV-uri, copii de pe atestate / aut. / cert. / leg.specifice) ? form. 6 si 7;
- Decl ref la utilaje, inst., echip. tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? formularul 8.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de proiectare
20%
Descriere:
3.
Termenul maxim acordat de plata al facturilor
10%
Descriere:
4.
Termenul de interventie pe perioada de garantie acordat[ lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2010 11:00
Locul: Primaria Municipiului Mangalia, Sos. Constantei nr. 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector.3 , ,Localitatea:  Bucure;ti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian nr.23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241616003, Email:  [email protected], Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Primariei Municipiului Mangalia
Adresa postala:  Sos. Constantei nr.13, Localitatea:  Mangalia, Cod postal:  905500, Romania, Tel. 0241751060, Email:  [email protected], Fax:  0241755606
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer