Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SI MODIFICARE SEDIU POLITIE COMUNITARA


Anunt de participare numarul 34476/01.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MOTRU
Adresa postala: Primaria Motru, B-dul Garii Nr. 1, jud Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Olteanu Sabina Elena, Tel.0253-410560, In atentia: Olteanu Sabina Elena, Email: [email protected], Fax: 0253-410560, Adresa internet (URL): www.primariamotru.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria municipiului Motru
Adresa postala: Bd. Garii, nr. 1, judet Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Olteanu Sabina Elena, Tel.0253/410007, In atentia: Olteanu Sabina Elena, Fax: 0253/410007
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Comparitmentul Achizitii Publice al Primariei Motru
Adresa postala: Bd. Garii, nr. 1, judetul Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Olteanu Sabina Elena, Tel.0253/410007, In atentia: Olteanu Sabina Elena, Email: [email protected], Fax: 0253/410007
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Secretariatul Primariei Motru
Adresa postala: Bd. Garii, nr. 1, et. 1, judetul Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: secretariat, Tel.0253/410007, In atentia: Comisie Licitatie, Fax: 0253/410007
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODIFICARE SEDIU POLITIE COMUNITARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ALEEA BRADULUI, NR. 1, MUNICIPIUL MOTRU, JUDETUL GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII CONSTRUCTII, INSTALATII SANITARE, INSTALATII TERMICE, INSTALATII ELECTRICE, SARPANTA SI INVELITOARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI PENTRU ELABORAREA SI PREZENTAREA OFERTEI
Valoarea estimata fara TVA: 123, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1200 RON PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTARE FORMULARE DE ELIGIBILITATE, CERTIFICAT DE INREGISTRARE SI CONSTATATOR EMISE DE ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE, BILANTUL CONTABIL,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA, DOTARE CU PERSONAL SI UTILAJE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXECUTIA UNUI CONTRACT DE LUCRARI SIMILARE DE VALOARE MINIM 40.000 RON FARA TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LICHIDITATI DEPUSE LA AUTORITATEA CONTRACTANTA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2007 12:00
Locul: Sala de sedinte a CL Motru, etaj II, Bd. Garii, nr. 1, Motru, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatntii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cinci zile de la comunicarea unei decizii a autoritatii contractante considerate ilegala
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Primariei Motru
Adresa postala: Bd. Garii, nr. 1, judetul Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Tel.0253/410560, Fax: 0253/410560
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer