Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare si ranforsare strazi in Municipiul Targoviste,reparatii capitale pe Calea Bucuresti si Calea Domneasca executie lucrari si proiectare


Anunt de participare numarul 107490/09.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TARGOVISTE
Adresa postala:  Revolutiei 1-3, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130011, Romania, Punct(e) de contact:  SORINA DUDEA, Tel. 0245611222, Email:  [email protected], Fax:  0245217951, Adresa internet (URL):  www.pmtgv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare si ranforsare strazi in Municipiul Targoviste, reparatii capitale pe Calea Bucuresti si Calea Domneasca executie lucrari si proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Targoviste,
- Lot 1-Calea Bucuresti
- Lot 2- Calea Domneasca
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Calea Bucuresti si Calea Domneasca sunt supuse uzurii permanente. De aceea, ca proprietar, Primaria municipiului Targoviste are obligatia asumata de aducere permanenta in parametrii functionali a strazilor de pe raza sa de activitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1- Calea Bucuresti (L=1682) situata intre Intersectia DN 71 Targoviste (Ulmi) ? Bucuresti, cu DJ 711 (Ulmi) - Bujoreanca si Str. Matei Vladescu (Poarta Bucurestilor), avand o lungime totala L = 2055 ml, din care lungimea L= 1682 ml vor fi reabilitati, pentru o suprafata a partii carosabile S= 28856 mp, parcari, statii autobuz, taxi, strazi laterale S= 2246mp, tronsonul de 373 ml, cuprins intre sensul giratoriu (Petru Cercel) si Strada Nifon, facand parte din alt obiectiv de investitie.
Lot 2- Calea Domneascasituata intre Str. Matei Vladescu (Poarta Bucurestilor)si Drumul de Centura la Teis, avand o lungime totala L = 3350 ml o suprafata a partii carosabile S= 50036 mp, inclusiv parcari, statii autobuz, taxi, strazi laterale.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 312, 376RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea contractului-conf art122 lit.i/OUG nr.34/2006, cu cond.exist.resurselor financiare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1 ?37.440.lei;Lot 2 ?48.800 lei; Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata ( acord de asociere, decl privind partea care revine asociatilor).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea;Decl. priv. neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 din OUG 34/2006;Certif de atestare fiscala catre bugetul de statDGFPCertif. de atestare fiscala buget local ;CAZIER FISCAL eliberat de organele fiscale competenteDecl privind calitatea de participant la proceduraCopie CUICertif. constatator ORCDecl priv. IMMImputernicire semnatar oferta, copie buletine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, bilant contabil pe anii: 2007, 2008, 2009Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii, respectiv ofertantul are acces , sau deja are, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru perioada impusa
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturi pozitive Constructor Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin : -Lotul 1 :3.400.000 lei;Lotul 2:4.700.000 lei.Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii in valoare de minim echivalentul in lei a 15 % din valoarea estimata in euro, a contractului Proiectant: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin ;Lotul1- 250.000leiLotul 2 -130.000 lei;bilant 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ConstructorDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, cu anexa-fisa de prezentare insotita de certificari de buna executie , procese verbale de receptie, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului?.Dovada ca operatorul economic are certificate de atestare emis de APDPISO 9001 sau certificate echivalente , ISO 14001 sau certificate echivalente , OHSAS 18001 sau certificate echivalentedecl privind ef. mediu anual al personalului angajat, CV , decl de disponibilitate si de angajamentProiectantDeclaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Formular 8.1lista proiectelor in derulare daca exista , Recomandari, Formularul nr. 8.a Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, si separat prezentarea echipei desemnate pentru realizarea contractului, impreuna cu Angajamentul ofertantului privind resursele umane, ?Curriculum vitae? si?Declaratie de Disponibilitate?, ISO 9001, 14001, 18001 sau certificate echivalente (si in curs de certficare)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min 1un contr.de ex.lucrari a carui valoare sa fie cel putin egala cu : lot1-1.700.000 leisi lot 2 - 2.300.000, 00 lei. Utilaje: Statie producere mixturi asfaltice.Nu se accepta statii mobile (Cap. Mai mare sau egala cu 40 t/h)-1 ; Compactoare rulouri netede(Cap.minim 8t)-1;Compactoare rulouri netede(Cap.minim 4t)-1; Repartizator, finisor mixtura asfaltica-1; Freze asphalt de minim 1000 mm-1; Buldoexcavator sau incarcator frontal-1; Autobasculante-6; Laborator de incercari grad 2-1;masina amorsat automatizata-1;perie automatizata-1; Personal: Coordonator lucrare ; Experti ? min 2 ing.cu cel putin 10 ani de experienta profesionala relevanta in domeniul pentru care depune oferta si participarea acestora in cel putin 2 proiecte similare; RTE - atestat in domeniul drumurilor cu o exp.prof. relevanta de min. 10 ani si participarea in cel putin 3 lucrari similare;CQ ? atestat, pentru categoria constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, cu o exp.prof. relevanta de minim 10 ani si participarea in cel putin 2 lucrari similare; Insp. pr. muncii - atestat; Responsabil Protectia mediului - atestat- sa fi absolvit un curs in domeniu. Proiectare: realizarea a cel putin unui contract de prestari servicii de proiectare care din punct de vedere valoric sa fie de cel putin: : Lotul 1-125.000 lei si lotul 2-65.000lei. Cerinta minima obligatorie personal: Coordonator proiect: sa aiba vechime in specialitate de minim 5 ani si sa fi coordonat minim 3 proiecte similare (proiecte similare inseamna contracte de natura si complexitatea celor cuprinse pentru ce se depune oferta), executate si predate; Experti ? minim 3 proiectanti cu cel putin 3 ani de experienta profesionala relevanta experienta profesionala relevanta (inseamna experienta in domeniul proiectelor in domeniul pentru care depune oferta si participarea acestora in cel putin 2 proiecte similare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 18:00
Locul: SEAP - sediul autoritatii contractante corp B, cam. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita suplimentarea contractului initial in caz de necesitate bine motivata , conformart. 122 lit. i) din O.U.G. nr. 34/2006, insa numai cu conditia existentei resurselor financiare bugetare alocate cu aceasta destinatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 02113104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  Calea Bucuresti, nr. 3, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130104, Romania, Tel. 0245612344, Fax:  0245611893, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria mun. Targoviste, Serviciul contencios juridic si executare silita
Adresa postala:  Str. Revolutiei nr. 1-3, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130011, Romania, Tel. 0245611222, Email:  [email protected], Fax:  02452179541, Adresa internet (URL):  www.pmtgv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer