Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitare si refacere santuri si trotuare str. Lunga?, Comuna Cristian, jud. Brasov


Anunt de participare numarul 104858/27.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRISTIAN
Adresa postala:  strada Piata Libertatii, nr.1, Localitatea:  Cristian, Cod postal:  507055, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Silmac, Tel. 0268/257.001, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0268/257.733, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Reabilitare si refacere santuri si trotuare str. Lunga?, Comuna Cristian, jud. Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: str. Lunga, Comuna Cristian, jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Natura si caracteristicile tehnice ale lucrarilor se regasesc incaietele de sarcini anexate obiectivului de investitii, autoritatea contractanta opteaza pentru aplicarea prevederilor art.122, lit.j din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Natura si caracteristicile tehnice ale lucrarilor se regasesc incaietele de sarcini anexate obiectivului de investitii, autoritatea contractanta opteaza pentru aplicarea prevederilor art.122, lit.j din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 360, 483.87RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitorul poate opta pentru achizitia ulterioara de noi lucrari similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de67.209, 67 lei. Garantia de buna executie propusa este de 10 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, daca este cazul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta ;
Declaratii privind litigiile ;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca ofertantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii ;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie legalizata) - cu valabilitate la data deschiderii ofertelor ;
Certificat Unic de Inregistrare, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil ;
Informatii privind cifra de afaceri ;
Declaratie de asigurare ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ilantul contabil la 31.12.2009 vizat siinregistrat de organele competente ;
- mpletare formular anexa B2 -declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani- Declaratie de asumare a obligativitatii de a incheiapolita de asigurare pentru toate riscurile aferente lucrarilor de ?Reabilitare si refacere santuri si trotuare str. Lunga?, Comuna Cristian, jud. Brasov ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii ;
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii ;
Informatii privind subcontractantii ;
Informatii privind asociatii ;
Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari executate ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- completarea formularului C3, Anexa 1 si Anexa 2 la Formularul C3 si Formularul F6A, cuprinzand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ;
- C.V.-urile persoanelor responsabile direct cuindeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului ;
- completarea formularului anexa E si F7 ;
- declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? completarea formularului anexa F. Lista si declaratia va fi insotita de CV-le persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului ;
- lista personalului tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru asigurarea controlului calitatii ;
- completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora ? formularul D ;
- Daca ofertantul castigator va fi o sociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica ;
- cel putin 2 certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, perioade de executie, beneficiari, etc., indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii cu oferte admisibile vor fi invitati la etapa finala de licitatie electronica. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2010 12:00
Locul: Sala de sedinte a autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor, a reprezentantilor ofertantilor, cu conditia prezentarii unei imputerniciri de reprezentare, a observatorilor, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contecios Administrativ
Adresa postala:  B-dul Eroilor nr. 5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2010 23:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer