Licitatie Publica - REABILITARE SI SCHIMBARE DESTINATIE INFRASTRUCTURA PENTRU SERVICII SOCIALE IN MUNICIPIUL VASLUI
Anunt de participare numarul 118059/28.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret, nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Apavaloaie, Tel. 0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SI SCHIMBARE DESTINATIE INFRASTRUCTURA PENTRU SERVICII SOCIALE IN MUNICIPIUL VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE SI SCHIMBARE DESTINATIE INFRASTRUCTURA PENTRU SERVICII SOCIALE IN MUNICIPIUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215221-2 - Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REABILITARE SI SCHIMBARE DESTINATIE INFRASTRUCTURA PENTRU SERVICII SOCIALE IN MUNICIPIUL VASLUI, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 983, 019RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 35000 lei.Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.Fondul European de Dezvoltare Regionala2.Buget de stat3.Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006; - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor locale- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Certificatul de inregistrare la ORC ? in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa informatii generale ofertant
2.Copii ale bilanturilorcontabile prescurtate pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), sau pe perioada de la infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentrucifrade afacerianualape ultimii 3 ani incheiati, sau pe perioada de la infiintare daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, sa fie min. 3.700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie privind utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Documente din care sa rezulte ca ofertantul detine statie de preparare betoane de ciment?Contract de furnizare betoane de ciment pentru cantitatea prevazuta in oferta (daca este cazul).Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare betoane de ciment (daca este cazul).Copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate.Contractul de prestare / colaborare cu un laborator autorizat (daca este cazul).
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Experienta similara? Copiidupa contractele ca si experienta similara, procese verbale de receptie, Recomandari, ? Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privind subcontractarea? cu subcontractantii si specializarea acestora - daca este cazul, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, Certificat OHSAS 18001 sau echivalent, Declaratie pe propria raspundere cu privire la respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau chirie petoata durata de executie a contractului, a urmatoarelor resurse?Buldoexcavator -1 buc.?Incarcator ? excavator -1 buc ?Autocamioanede minim12, 5 to - 2 buc.?Automacara cu capacitate de 12, 5 to (autorizata ISCIR) - 1 buc.?1000 mp de schela metalica- Ofertantul va face dovada ca poate asigura necesarul de betoane de ciment din statii proprii de preparare a betonului de ciment sau din contracte cu furnizori de betoane, ? Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator gradul II (propriu sau cu contract de prestare/colaborare), autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari. - Ofertantii (operatori economici sau persoane fizice autorizate) trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 5 (cinci) ani au incheiat contracte de lucrari similarein valoare minima de 1.900.000 lei fara TVA ? valoare ce se poate obtine din insumarea a maxim 3 (trei) contracte similare.Ofertantul trebuie sa prezinte personalul minim urmator: - Sef de santier absolvent Constructii civile - minim 5 ani experienta, in lucrari similare-Responsabilul tehnic cu executia -Responsabilul cu controlul tehnic de calitatese vor prezenta: Copii dupa contractele de munca si CV-uri, copie atestat pentru responsabilul cu executia si copie autorizatie pentru responsabilulcu controlul tehnic de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia lucrarii
15%
Descriere: max 40 luni
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2011 10:30
Locul: Primaria Municipiului Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor si observatori UCVAP daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?Domeniul de interventie 1.1. ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un actconsideral nelegal al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Tel. 0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 16:37