Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA A COMUNEI VALEA CIORII JUDETUL IALOMITA


Anunt de participare numarul 28866/21.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valea Ciorii (Consiliul Local Valea Ciorii)
Adresa postala: Comuna Valea Ciorii, Localitatea: Valea Ciorii, Cod postal: 927240, Romania, Punct(e) de contact: Draguta Parvu, Tel.0243277505, In atentia: dl Primar Dumitru Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0243277575, Adresa internet (URL): comuna Valea Ciorii judetul Ialomita, cod postal 927240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA A COMUNEI VALEA CIORII JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA VALEA CIORII - satele Valea Ciorii, Murgeanca, Bucsa, Dumitresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizarea unui foraj, echiparea a doua foraje existente, realizarea unei statii de pompare, montarea unui rezervor di polistif cu volumul de 80mc, igienizarea unui rezervor metalic existent cu volumul de 50mc, realizarea unui pavilion de exploatarea, montarea a 25, 36km retea de distributie din polietilena.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
45262220-9-Forare de puturi de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrarile cuprinse la II.1.5. se vor executa cu respectarea cerintelor din documentatia tehnica- caiete de sarcini pe specialitati, a fiselor tehnice pentru echipamente si utilaje in conformitate cu normele si normativele in vigoare
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 424, 870 si 2, 425, 829USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 30000lei, garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat si buget local - in baza ordonantei nr. 7/2006 prin Programul de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG 34/2006 art. 44 alin. 2/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, certificate privind achitarea obligatiilor la bugetul local si la bugetul consolidat de stat, certificat constatator emis de ORC, copie certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani, bilant contabil la 31.12.2006 vizat de organele competente,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 8600000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara - lista lucrarilor realizate in ultimii cinci ani, lista personalului tehnic ce se va ocupa direct de lucrare, lista echipamentelor tehnice pentru lucrare, recomandari de la beneficiari cu viza Inspectiei in Constructii, certificat ISO 9001 sau echivalent pentru astfel de lucrari, manualul calitatii pentru aceasta lucrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara privind executia - cel putin un contract de aceiasi natura si complexitate in valoare de cel putin 850000lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: solicitare scrisa si plata la casieria Primariei comunei Valea Ciorii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2007 10:01
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei Valea Ciorii Judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu se admit oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300804, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile se pot depune in termen de zece zile de la comunicarea rezultatului procedurii de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Consiliului Local Valea Ciorii
Adresa postala: comuna Valea Ciorii, judetul Ialomita, Localitatea: Valea Ciorii, Cod postal: 927 240, Romania, Tel.0243 277505, Fax: 0243 277 575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2007 17:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer