Licitatie Publica - Reabilitare sistem de alimentare cu apa localitatea Parva, judetul Bistrita Nasaud
Anunt de participare numarul 21216/27.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PARVA (Consiliul Local al comunei Parva)
Adresa postala: str Principala, nr 162, Localitatea: Parva, Cod postal: 427210, Romania, Punct(e) de contact: Leon Alexi, Tel.0263/ 367110, Email: [email protected], Fax: 0263/ 367110
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare sistem de alimentare cu apa localitatea Parva, judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Parva, judetul Bistrita Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitare sistem de alimentare cu apa in localitatea Parva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform listelor de cantitati de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 300, 000 si 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie in cuantum de 18.000 leigarantia de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere autentificat la notariat prezentat inainte de incheierea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 dn OUG 34/ 2006
- Certificate constatatoare privind ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata , valabile la data licitatiei
- Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind sirtuatia financiara
- Bilantul pe anul 2006
- Informatii privind cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- solvabilitate mai mare de 30% si lichiditate mai mare de 100 %- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 5.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucri in ultimii 5 aniFisa privind experienta similaraDeclaratie privind personalul tehnic- asigurarea unui responsabil tehnic cu executia
Declaratie privind dotarile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel mult 2 lucrari similare a caror valoare insumata va fii de minim 1.200.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 11:00
Locul: la sediu primariei comunei Parva, str Principala, nr 162
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliu; National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fii depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Consiliului Judetean
Adresa postala: str Piata Petru Rares , nr 1-2, camera 62, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420080, Romania, Tel.0263/ 231474
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2007 15:07