Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare sistem rutier 13 strazi , executie cu proiectare inclusa ? 2 loturi


Anunt de participare numarul 109870/20.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala:  SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  023254, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA NEGRU, Tel. 0212527789, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  2527977, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare sistem rutier 13 strazi , executie cu proiectare inclusa ? 2 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Locul principal de executare: Sectorul 2, Bacila-Chisinau-Floreasca-F-ca de Glucoza
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare ? Documentatia tehnico-economica ce va fi elaborata, va respecta structura si metodologia de elaborare in conformitate cu reglementarile Hotararii nr. 28 din 9 ianuarie 2008, pentru elaborarea urmatoarelor faze : - Obtinere avize/acorduri conform Certificate de Urbanism pentru fiecare strada in parte.-Proiectul pentru autorizarea lucrarilor de construire ( PAC)-proiect tehnic (PT)-detalii de executie(DE)Documentatia va fi predata in 4 exemplare.Prin lucrarile de reabilitare a sistemului rutier se urmareste: -aducerea carosabilului si a trotuarelor la parametrii tehnici corespunzatori, atat pentru circulatia pietonala cat si pentru circulatia auto;
-asigurarea scurgerii apelor pluviale in conditii cat mai bune
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 - 7 strazi, lot 2 ? 6 strazi,
Valoarea estimata fara TVA: 4, 799, 929.66EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Noi lucrari, similare conform art.122 lit.(j)din OUG 34/2006, pana la incidenta a4799929, 66 euro.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
150 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1- 120.000 lei ; Lot 2 - 150.000 lei .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIstoricul litigiilorCertificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaCertificat de inregistrare (CUI) emis de Oficiul National Registrului ComertuluiCertificatul de atestare fiscala (emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlului Financiar de Stat - Administratia Finantelor Publice)Certificatul privind impozitele locale pentru persoanele juridice (emis de Primarie-Directia de Impozite si Taxe Locale-Cazier judiciar valabil la data deschiderii ofertelor pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator-Cazier judiciar al companiei inclusiv pentru toate filialele/sucursalele nominalizate in Certificatul constatator eliberat de ONRC valabil la data deschiderii ofertelor (pentru statele unde este aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra de afaceri globala - media anuala pe ultimii 3 ani (Formular B2)Lot 1- 12.000.000 lei respectiv 2.816.901, 41euro (1 euro = 4, 26 lei din data de 11.10.2010, curs B.N.R.)Lot 2 - 15.000.000 lei respectiv3.521.126, 76 euro (1 euro = 4, 26 lei din data de 11.10.2010, curs B.N.R.)Prezentarea de oferte pentru ambele loturi are ca efect insumarea valorii minime de calificare.(exemolu lot 1+lot 2=27.000.000 lei)Bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente la 31.12 2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 - copii legalizate, cu traduceri legalizate, daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contract.in desfas.-daca exista, Lista princip.lucrari exec. in ultimii 5 ani Lista princip.prestari de serv. in ultimii 3 ani Asig. calit.lucrarilor, Prezentarea de dotarii de laborator si testare proprii sau contractelor de colaborare.Certif.ISO 9001 sau echiv, ISO 14001, OHSAS 18001?domeniu: lucrari de drumuri, Acord de Asociere, Lista subcontractantii Fise de inf priv. experienta similara Declar. ref. la utilajele, echipamentele tehnice, conditii min de calif. necesar: Statie mixturi asfaltice cu rap. de inspectie valabil pachet1=1 buc, pachet 2=1 buc pachet 1+2=1 buc Cilindru compactor cu vibrator pentru terasament cu rap.de inspectie valabi pachet 1=1 buc, pachet 2=1 buc pachet 1+2=1 buc. Cilindru pe pneuri cu rap.de inspectie valabil pachet 1 = 1 buc, pachet 2= 1 buc pachet 1+2=1 buc Repartizator, finisor mixtura asfaltica cu raport de inspectie valabil pachet 1=1 buc, pachet 2=1 buc pachet 1+2=1 buc Freze asfalt cu raport de inspectie in perioda de valabilitate pachet 1=1 buc, pachet 2=1 buc pachet 1+2=1 buc. Buldoexcavat/incarcator frontal cu rap. inspectie valabil pach 1=1 buc, pach 2=1 buc. pach 1+2=1 buc.Autobasculante minim 16 to pach 1 = 5 buc, pach 2= 5 buc pach 1+2=5 buc.Pre/ contract de depozit.groapa de gunoi, Declaratie cu efectivele medii anuale angajati si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CONDITIE MINIMA DE CALIFICARE un contract de lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor, reparatii sau modernizare si un contract de prestarii servicii proiectare de natura si complexitate similara incheiate in ultimii 5 ani (lucrari), respectiv 3 ani (servicii proiectare), de ofertant sau asociati, dupa cum urmeaza: a)contractul de lucrari similare de minim: - Lot 1- minim 5.500.000 lei (valoare fara TVA), respectiv 1.291.079, 81euro (1 euro = 4, 26 lei din data de 11.10.2010, curs B.N.R.) -Lot 2 ? minim 7.500.000 lei (valoare fara TVA), respectiv 1.760.563, 38 euro (1 euro = 4, 26 lei ) Contractul de lucrari similare trebuie sa fie pentru lucrari de c-tii, reparatii, moderniz sau reabilitare sist, rutier. b)contractul de prestari serv. simil de minim: -Lot 1- minim 150.000 lei (valoare fara TVA), respectiv 35.211, 27 euro (1 euro = 4, 26 lei ) - Lot 2 ? minim 190.000 lei valoare fara TVA), respectiv 44.600, 94 euro (1 euro = 4, 26 lei ) Contractul similar trebuie sa fie pt proiectare lucrari de reparatii, moderniz. sau reabilitare sistem rutier, nu se accepta studii de pre/fezabilitate.Prez. de oferte pentru ambele loturi are ca efect insumarea valorii minime de calificare pentru fiecare contract similar, necesar a fi prezentat.(exemplu executie : lot 1 - 5.500.000 + lot 2 - 7.500.000=13.000.000 ; proiectarelot1 -150.000+lot 2 -190.000=340.000 ) conditii min.de calificare necesar personal: manager de proiect pach 1-1 pers.pach 2- 1 pers, pach 1+2=2 ing/subing cu studii de inginerie- c-tii drumuri; pach 1-1 pers.pach 2-1 pers, pach 1+2=2 , RTE in domeniul drumuri pach 1- 1 pers.pach 2- 1 pers, pach 1+2=1.CQ in domeniul drumuri pach 1- 1 pers.pach 2- 1 pers, pach 1+2=1 , manager al sistemelor de management de mediu pach 1- 1 pers.pach 2- 1 pers, pach 1+2=1, coordonator de securit. si sanatate al santierului pach 1- 1 pers.pach 2- 1 pers, pach 1+2=1.Ing/subing proiectanti specialitate CFDP.pachet 1- 1 pers.pach 2- 1 pers, pachet 1+2=2.Verificator de proiecte, atestat pach 1- 1 pers.pach 2- 1 pers, pach 1+2=2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 10:00
Locul: Administratia Domeniului Public Sector 2 , Sos.Electronicii nr, 44, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atatsata integral prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Spalaiul Independentei, sector 4 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 0213198090, Email:  [email protected], Fax:  021319674, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal, conform art. 256?2, alin. (1), lit. a) si alin (2) din O.U.G. 34/2006 cu mod. si complet. ult.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADP Sector 2
Adresa postala:  Soseaua Electronicii nr. 44 , Sector 2 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  023254, Romania, Tel. 0212527796, Email:  [email protected];[email protected], Fax:  0212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2010 16:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer