Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare sistem rutier alei din sectorul 2- grupate in 2 pachete distincte


Anunt de participare numarul 96425/22.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Adresa postala: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA NEGRU, Tel.0212527789, Email: [email protected], [email protected], Fax: 2527977, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare sistem rutier alei din sectorul 2- grupate in 2 pachete distincte
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sectorul 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Total cantitati lucrari procedura: 91.500 mp imcluzand si optiunile conform II.2.2.
Valoare totala procedura: 13.858.848 lei fara TVA
Reabilitare sistem rutier alei din Sectorul 2 grupate in 2 pachete distincte, program 2010 42000 mp, cu o valoare estimata de 6.358.848 lei fara TVA: Pachet 1 (Zona Lacul Tei - 13.130 mp, Zona Barbu Vacarescu- 8450 mp);Pachet 2 (Zona Basarabia -7.100 mp, Zona Pantelimon 6.000 mp, Zona Mihai Bravu - 7.320 mp), respectiv: Pachet 1 - 3.244.119 lei siPachet 2 - 3.114.729 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati lucrari procedura: 91.500 mp , incluzand si optiunile conform II.2.2
Reabilitare sistem rutier alei din Sectorul 2 grupate in 2 pachete distincte, program 2010 42000 mp, Pachet 1 (Zona Lacul Tei - 13.130 mp, Zona Barbu Vacarescu- 8450 mp);Pachet 2 (Zona Basarabia -7.100 mp, Zona Pantelimon 6.000 mp, Zona Mihai Bravu - 7.320 mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 358, 848 si 13, 858, 848RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari, similare, conf.art.122 lit(j)din OUG 34, val.2 pach.estim.optiuni 7500000 lei fara TVA.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare valabila 120 zile Pachet 1- 32.000 lei ; Pachet 2 31.000 lei, constituita conform Fisa date a achizitiei, atasata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. (original sau copie legalizata)
Emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.
Lipsa domeniului de activitate : cod CAEN 4211 - lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilordin domeniile declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica candidatul sau asocierea (toti membrii asocierii trebuie sa indeplineasca cerinta minima de calificare).
2. Certificat de inregistrare (CUI) emis de Oficiul National Registrului Comertului (original sau copie legalizata)
3. Istoricul litigiilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (Formular B2) Prezentarea de oferte pentru ambele pachete, are ca efect insumarea cerintei minime de calificare.Bilant contabil anul 2007 si anul 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pachet 1:6.400.000 lei, respectiv1.560.975, 60 euro (1 euro = 4, 10 lei din data de 26.02.2010, curs B.N.R.)Pachet 2:6.000.000 lei, respectiv 1.463.414, 63 euro (1 euro = 4, 10 lei din data de 26.02.2010, curs B.N.R.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Obligatii contractuale in desfasurare - daca exista (Formular nr.10).
2. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Formular nr.12 F
3. Asigurarea calitatii lucrarilor
- Prezentarea dotarii de laborator si testare proprii sau
- Prezentarea contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate pentru profilul respectiv.4. Standarde de asigurarea calitatii- ISO - 9001 sau echivalent-domeniul lucrari de constructii drumuri
5. Standarde de protectia mediului- ISO 14001 sau echivalent- domeniul lucrari de constructii drumuri
6. Sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale profesionale- ISO 18001- sau echivalent - domeniul lucrari de constructii drumuri
7. Experienta similara realizarea in ultimii 5 ani dupa cum urmeaza: Cod CPV 45233000-9 Lucrari de constructie, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor
Contractul similar trebuie sa fie pentru lucrari de modernizare, reabilitare sau reparatii sistem rutier.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
7.Lucrari similare -Pachet 1: un contract de lucrari similare de minim 3.200.000 lei, respectiv 780.487, 80 euro (valori fara TVA), incheiat in ultimii 5 ani de ofertant sau unul dintre asociati, (1 euro = 4, 10 lei din data de 26.02.2010, curs B.N.R.)Pachet 2: un contract de lucrari similare de minim 3.100.000 lei, respectiv 756.097, 56 euro (valori fara TVA), incheiat in ultimii 5 ani de ofertant sau unul dintre asociati, (1 euro = 4, 10 lei din data de 26.02.2010, curs B.N.R.)Prezentarea de oferte pentru ambele pachete, are ca efect insumarea cerintei minime de calificare, respectiv: un contract de lucrari similare de minim 6.300.000 lei, respectiv 1.536.585, 36 euro (valori fara TVA), incheiat in ultimii 5 ani de ofertant sau unul dintre asociati, (1 euro = 4, 10 lei din data de 26.02.2010, curs B.N.R.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica- conform fisa de date a achizitiei , atasata , Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1Duratauneirunde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2010 10:00
Locul: Soseaua Electronicii nr. 44 , Sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice delegat imputernicit de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata integral la prezentul anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National ce Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.0213198090, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii contractante pe care il considera nelegal, conf art 256*2, alin.(1), lit a si alin.(2) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic ADP Sector2
Adresa postala: Sos.Electronicii, nr.44, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023254, Romania, Tel.0212527712, Fax: 0212527977
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2010 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer