Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare sistem rutier in Cetatea Medievala Sighisoara


Anunt de participare numarul 70345/23.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sighisoara
Adresa postala: Muzeului nr.7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Voina, Tel.0265771280, Email: [email protected], Fax: 0265771278, Adresa internet (URL): www.sighisoara.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare sistem rutier in Cetatea Medievala Sighisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cetatea Medievala din Municipiul Sighisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare sistem rutier in Cetatea Medievala din Municipiul Sighisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare sistem rutier in Cetatea Medievala din Municipiul Sighisoara - 18 strazi
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 700, 000 si 4, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 95000 lei, Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Imprumut intern si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -Formularul B.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 - Formularul C.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) la data de 30.11.2008( original sau copie legalizata).
Certificat constatator emis de O .R .C. cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor (original) de unde sa rezulte obiectul de activitateCod Caen 4211.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 3.500.000 lei.Mod de dovedire : Bilanturile contabile pe anii 2005, 2006 si 2007 vizate de organele competente care sa certifice incadrarea in limita specificata mai sus. Operatorii economici infiintati in anul 2006 sau 2007 vor prezenta o estimare justificata a cifrei de afaceri pe anul 2006, respectiv 2007 din care sa rezulte ca se incadreaza in cerintele solicitate.
Declaratie pe propria raspundere privind obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind partea/partile din contr. care sunt indeplinite de subcontr.-Formularul D. In cazul in care nu exista subcontractanti ofertantul va prezenta o decl.in acest sens.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si a realizat in ultimii 5 ani cel putin un contr.de lucr. al carui ob. a fost execut. unor lucrari de pavare cu piatra naturala. Se va prezenta copia contr. de lucr., a procesului verbal de receptie la terminarea lucr. si a procesului verbal de receptie finala (daca e cazul).Autorizatie emisa de Ministerul Culturii si Cultelor in vederea desfasurarii de activit. in domeniul protejarii monum. ist.
Certificat ISO 9001:2000, sau echivalent pentru act. de constructii drumuri, care confirma ca op. ec. are implementat un sistem de asigurare a calitatii.
Decl. care contine inf. privind nr. personalului angajat la data depunerii ofertei, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile de indepl.contr.Autoritatea contractanta impune conditia ca pentru executia lucrarii executantul sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat pe domeniul constructii rutiere, drumuri (II) si un contract de colaborare cu un arheolog autorizat inscris in Registrul arheologilor din Romania. Se va anexa o copie a atestatului pentru responsabilul tehnic cu executia emis de Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarea Teritoriului, o copie a contractului de colaborare incheiat cu arheologul si o copie a atestatului acestuia, atestat emis de Ministerul Culturii si Cultelor conform Ordinului nr.2214/27.09.2005.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si mijloacele fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului - Formularul E.
Dotarea minima obligatorie trebuie sa cuprinda : miniexcavator, buldoexcavator, incarcator frontal -2 buc., placa vibratoare, mai mecanic, autobasculante 5 buc., cilindru compactor de 2-4 tone, cilindru compactor de 6-7 tone, cilindru compactor de 10-12 tone.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2009 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria institutiei sau prin OP in contul RO 36TREZ47821360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.01.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.01.2009 10:00
Locul: Municipiul Sighisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg. Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr.1, Localitatea: TG. Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265269364, Fax: 0265269364
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Sighisoara, Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Muzeului nr.7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Tel.0265771280, Fax: 0265771264
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer