Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare sistem rutier si lucrari edilitare ?executie si proiectare ?PACHET 5


Anunt de participare numarul 114380/21.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala:  Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Punct(e) de contact:  Alecsandrescu C., Tel. 0213138170, Email:  [email protected], Fax:  0213138170, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare sistem rutier si lucrari edilitare ?executie si proiectare ?PACHET 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRINCIPALELE LUCRARI PREVAZUTE PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII SUNT: 1.Proiectare :
Intocmirea documentatiei tehnice in vederea obtinerii tuturor avizelor pentru lucrari de drumuri, lucrari de alimentare cu apa, lucrari de canalizare ape reziduale, lucrari de canalizare ape pluviale, pentru fiecare artera in parte conform informatiilor din Studiile de Fezabilitate.Intocmirea proiectelor tehnice in fazele DTAC, PT si DDE in volume separate, respectiv pentru lucrari de drumuri, lucrari de alimentare cu apa, lucrari de canalizare ape reziduale, lucrari de canalizare ape pluviale, pentru fiecare artera in parte.
2.Realizarea lucrarilor de executie :
Se vor realiza solutiile tehnice pentru lucrarile sus-mentionate, acestea fiind descrise in Studiile de Fezabilitate.
Cantitatile de lucrari se regasesc in Anexa 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PRINCIPALELE LUCRARI PREVAZUTE PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII SUNT: 1.Proiectare :
Intocmirea documentatiei tehnice in vederea obtinerii tuturor avizelor pentru lucrari de drumuri, lucrari de alimentare cu apa, lucrari de canalizare ape reziduale, lucrari de canalizare ape pluviale, pentru fiecare artera in parte conform informatiilor din Studiile de Fezabilitate.Intocmirea proiectelor tehnice in fazele DTAC, PT si DDE in volume separate, respectiv pentru lucrari de drumuri, lucrari de alimentare cu apa, lucrari de canalizare ape reziduale, lucrari de canalizare ape pluviale, pentru fiecare artera in parte.
2.Realizarea lucrarilor de executie :
Se vor realiza solutiile tehnice pentru lucrarile sus-mentionate, acestea fiind descrise in Studiile de Fezabilitate.
Cantitatile de lucrari se regasesc in Anexa 1.
Valoarea estimata fara TVA: 42, 623, 129RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare-850.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Istoricul litigiilor;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat;Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia ec-financiara: a) Bilanturicontabile pentru ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat.
b) Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani-Cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fie
minim 85.246.258 RON.
Indicatorul de lichiditate generala trebuie sa fiecel putin egal cu 99% pentru calificarea ofertantului.
Obligatii Contractuale-daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Experienta similara-Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 5 ani a:
a) 1 (unui) contract de modernizare sau reabilitare sistem rutiersi un contract de lucrari edilitare in valoare de minim42.000.000 lei fara TVA. Se poate prezenta fie un contract comun (modernizare sau reabilitare si lucrari edilitare) sau 2 contracte separate.
Contractul trebuie sa fiefinalizat in ultimii 5 ani si trebuie sa aiba ca obiect lucrari realizate in mediul urban.
Recomandare.
Informatii privind dotarile specifice
Resurse umane: 1 manager de proiect absolvent al Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri, 4 ingineri/subingineri absolventi ai Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri, 2 ingineri/subingineri absolventi ai Facultatii de Instalatii, 1 RTE domeniul drumuri, 1 RTE domeniul edilitare, 1 CQ in domeniul drumuri, 1 CQ in domeniul edilitare, 2 proiectanti absolventi CFDP,
2 proiectanti absolventi ai Facultatii de Instalatii, 2 ingineri topo.
Standard de asigurare a calitatii -ISO 9001 sau echiv.
Standarde de protectie a mediului-ISO 14001 sau echiv.
Cerinte privind masurile de securitate sanatate ocupationala-SR OHSAS 18001 sau echiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele sau alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.a)Statie de asfalt de minim 90to/h cu raport de inspectie si autorizatie de mediupe amplasament - minim 1 buc;b)Statie de betoane minim 100 mc/h cu raport de inspectie si autorizatie de mediu pe amplasament- minim 1 bucc)Finisor pentru asternerea asfaltului latime 3m cu raport de inspectie- minim 1 bucd) Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera cu raport de inspectie-minim 2 buce) Masina de frezat asfalt minim 1m cu raport de inspectie-minim 1 bucf) Echipament pentru sapaturi cu raport de inspectie- minim 9 buc?Buldoexcavator- minim 3 buc?Incarcator- minim 3 buc?autogreder- minim 3 bucg) Autogudronator pentru emulsiecu raport de inspectie- minim 1 buch) Compactor terasamente cu raport de inspectie- minim 4 buci) Autobasculante de min 16to-minim 8 buc2) Prezentarea unui contract/precontract de depozitare la o groapa de gunoi a deseurilor rezultate in urma lucrarilor (in termen de valabilitatela data licitatiei).3) Prezentarea dotarii de laborator si testare proprii autorizate sau a contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate de ISC (minim laborator de gradul II).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 14:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str.Domnita Ancuta nr.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Tel. 021-310.18.60, Fax:  021-310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2011 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer