Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare sistem rutier si lucrari edilitare ?executie si proiectare ?PACHET 3


Anunt de participare numarul 127318/30.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala:  Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Punct(e) de contact:  Alecsandrescu Constantin, Tel. 0213138170, Email:  [email protected], Fax:  0213138170, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare sistem rutier si lucrari edilitare ?executie si proiectare ?PACHET 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRINCIPALELE LUCRARI PREVAZUTE PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII SUNT: 1.Proiectare :
Intocmirea documentatiei tehnice in vederea obtinerii tuturor avizelor pentru lucrari de drumuri, lucrari de alimentare cu apa, lucrari de canalizare ape reziduale, lucrari de canalizare ape pluviale, pentru fiecare artera in parte conform informatiilor din Studiile de Fezabilitate.Intocmirea proiectelor tehnice in fazele DTAC, PT si DDE in volume separate, respectiv pentru lucrari de drumuri, lucrari de alimentare cu apa, lucrari de canalizare ape reziduale, lucrari de canalizare ape pluviale, pentru fiecare artera in parte.
2.Realizarea lucrarilor de executie :
Se vor executa lucrarile sus-mentionate, acestea fiind descrise in Studiile de Fezabilitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati pentru Contractul de Achizitie Publica :
In Anexa 1se regasesc informatiile privind cantitatile de lucrari pentrureabilitare sistem rutier si pentru lucrari edilitare.
In Anexa 2 se regasesc descrierile de pret, necesare lucrarilor sus mentionate.
Valoarea estimata fara TVA: 32, 968, 127.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 490.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Istoricul litigiilorCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat.Certificat de inregistrare (CUI);Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010), vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat.Informatii privind cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului trebuie sa fie minim 65.500.000RON.Indicatorul de lichiditate generala trebuie sa fie mai mare sau egala 99% pentru calificarea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale in desfasurare- daca este cazul;
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Experienta similara-executarea in ultimii 5 ani a: 1 (un) contract de modernizare / reabilitare sistem rutier in mediul urbansi 1(un) contract de lucrari edilitare - alimentare cu apa , lucrari de canalizare ape pluviale si ape reziduale avand o valoare cumulata de minim 32.500.000 lei.
Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de urmatoarele tipuri de echipamente care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului.
Resurse Umane: Candidatul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului.
Standarde de asig. a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, standarde de protectia mediului: ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Statie de asfalt de minim 90to/h cu raport de inspectie si autorizatie de mediu pe amplasament - 1 buc; -Statie de betoane min.50 mc/h cu raport de inspectie si autorizatie de mediu pe amplasament-1 buc; -Finisor pentru asternerea asfaltului latime 3m cu raport de inspectie- 2 buc; -Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera cu raport de inspectie- 2 buc; - Masina de frezat asfalt minim 1m cu raport de inspectie- 2 buc; -Echipament pentru sapaturi cu raport de inspectie -9 buc: ?Buldoexcavator- 3 buc ?Incarcator- 3buc ?autogreder- 3 buc. Autogudronator pentru emulsie cu raport de inspectie-2buc; Compactor terasamente cu raport de inspectie-3 buc; Autobasculante de min 16to- 8 buc.1 manager de proiect absolvent al Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri (CFDP; ?3 ingineri/subingineri absolventi ai Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri (personal suplimentar fata de coordonatorul de lucrare); ?3 ingineri/subingineri absolventi ai Facultatii de Instalatii (personal suplimentar fata de coordonatorul de lucrare); ?1 RTE domeniul drumuri (personal suplimentar fata de inginerii absolventii CFDP si coordonatorul de lucrare); ?1 RTE domeniul edilitare (personal suplimentar fata de inginerii absolventii ai Facultatii de Instalatii si coordonatorul de lucrare); ?1 CQ in domeniul drumuri (personal suplimentar fata de absolventii CFDP, coordonatorul de lucrare si RTE);?1 CQ in domeniul edilitare (personal suplimentar fata de absolventii Facultatii de Instalatii, coordonatorul de lucrare si RTE);?2proiectant absolventi CFDP cu o experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul proiectare drumuri;?2 proiectant absolventi ai Facultatii de Instalatii cu o experienta profesionala de minim 3 ani in domeniul proiectare lucrari edilitare. ?2 ingineri topo cu o experienta profesionala de minim 2 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2011 12:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Sos.Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021-319.51.83, Fax:  021-319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Tel. 021-310.18.60, Fax:  021-310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2011 21:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer