Licitatie Publica - reabilitare spatii de invatamant-complex sere Gradina Botanica
Anunt de participare numarul 78864/29.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I, nr 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700506, Romania, Punct(e) de contact: Petru Nistor, Tel.0232/201044, In atentia: Laurentiu Blajuta, Email: [email protected], Fax: 0232/201144, Adresa internet (URL): www.uaic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reabilitare spatii de invatamant-complex sere Gradina Botanica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Universitatea Alexandru Ioan Cuza - Gradina Botanica , Localitatea Iasi-Romania, Strada Dumbrava Rosie, nr.7-9, cod postal 700024
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitare spatii de invatamant-complex sere Gradina Botanica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reabilitare spatii de invatamant-complex sere Gradina Botanica
Valoarea estimata fara TVA: 7, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 140000 leigarantie de buna executie: 10%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea art.180 din OUG 34/2006 - Completare Formular 12A;Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.181 a, b, c, d, e din OUG 34/2006Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialvalabil o luna de la data emiterii in original sau copie legalizata notarial
Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si contributii sociale valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal emis de Directia Finantelor Publice Locale, privind indeplinirea obligatiilor la bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) = 7.100.000 ron (echivalent1 707 798 Euro , fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista cu 3 lucrari similare cu lucrarile ofertate (proiectare si executie reabilitare sere ), executate in ultimii 5 ani (2004¸2008)
2.Declaratie privind efectivele medii anualeale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
3.Standarde de asigurarea calitatii:
4.informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede carepoate dispune operatorul economic, necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cerinta minima un contract in valoare de 1000000 lei fara TVA3.ISO 9001/2000 si ISO 14001/2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
70%
Descriere:
2.
oferta tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1636/SGP/18.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2009 10:00
Locul: Sala Senatului a Universitatii Alexandru Ioan Cuza Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor ofertante, vor participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei imputerniciri emise de reprezentantul lor legal
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Alexandru Ioan Cuza
Adresa postala: Bd. Carol I, nr.11, ,Localitatea: iasi, Cod postal: 700506, Romania, Tel.0232/201131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2009 13:27