Licitatie Publica - Reabilitare spatii de invatamant corp A
Anunt de participare numarul 63915/17.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala: str. Universitatii, nr. 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: Doina Kutkut, Tel.0230216147/int 417, Email: [email protected], Fax: 0230523747, Adresa internet (URL): www.usv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Invatamant universitar
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare spatii de invatamant corp A
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: campusul universitar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reabilitarea corpului de cladire existent ( inlocuire tamplarie exterioara si interioara ferestre si usi, montare perdele de aer cald deasupra usilor, inlocuire lambriuri, inlocuire banchete, resturarea pardoselilor, etc), reabilitarea si modernizarea Aulei universitare, consolidarea zonei dedicata bibliotecii, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini constituit din proiectul tehnic, cu posibilitatea suplimentarii lucrarilor necuprinse in conditiile legii
Valoarea estimata fara TVA: 9, 553, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in suma de 190000 lei, pt IMM(cu dovada conf Legii 364/2004) 50%, garantia de buna executie 10% din val CTR fara TVA, idem IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata prin OP in Trezorerie, in termen de 15 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii se va prezenta acordul de asociere fara schimbarea asociatilor, idem pentru subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fromular 12A - declaratia privind eligibilitatea
Formular 12B - declaratia privind neincadrarea la art 181
Formulare ANAF si Primarie original sau copie legalizata
Formular 12C - declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator - original sau copie legalizata (cod CAEN 4120, 4212, 4213, 4221, 4222, 4299)
Formular 12J -daca societatea este IMM
pentru asociati se completeaza aceleasi formulare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular B2, insotit de bilanturile pe anii 2005, 2006, 2007
Cifra medie de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani provenind din C+M in val de 28000000 lei cu sustinere (facturi, angajamente, etc)
Aceste formulare se completeaza si de asociati
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12F - declaratia principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Lucrare similara in valoare de 2800000 lei fara TVA - Formular B3
Formular B6 -recomandari
Formular 12H - dotarea cu echipamente specifice
Formular 12I - lista cu personalul angajat pe ultimii 3 ani
Autorizatii RTE, CQ
CV-uri
Autorizare ISCIR pentru executia instalatiilor termice si centrala termica
Autorizare ANRE pentru exec retelelor de joasa tensiune pana la 0.4KW
Pentru asociati Formularul B5
Pentru subcontractanti Formularul12G
Certificare ISO 9001 sau echivalent
Certificare ISO 14001 sau echivalent
Certificate ISO 18001 sau echivalent
Formular D - declaratie pe proprie raspundere privind sanatatea si securitatea in munca
Aceste formulare se completeaza si de asociati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: prin achitare de numerar la casieria Universitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.01.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2008 11:00
Locul: Sediul Universitatii Stefan cel Mare Suecava Corp F Sala de sedinte nr 218
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si copie dupa actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str Stefan cdel Mre nr 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230216321, Fax: 0230524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Stefan cel Mare
Adresa postala: Str Universitatii nr 13, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230520081, Fax: 0230520080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 09:56