Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SPATII DE INVATAMANT CORP L-ANEFS


Anunt de participare numarul 55954/17.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA NATIONALA DE EDUCATIE FIZICA SI SPORT
Adresa postala: Constantin Noica, nr.140, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060051, Romania, Punct(e) de contact: ioan sebastian jivan, Tel.021/3164108, Email: [email protected], Fax: 021/3120400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SPATII DE INVATAMANT CORP L-ANEFS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sediu ANEFS str.Constantin Noica nr.140 sector 6 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare cladire prin solutii de imbunatatire functionala a spatiilor existente , modificari de destinatii la parter si subsol si realizare de noi compartimentari din rigips , finisaje care constau in plafon fals casetat , zugraveli si vopsitorii lavabile si in ulei , tamplarie pvc , refacere acoperis si inlocuit invelitoarea , refacere fatade si instalatii in intregime .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Suprafata construita -584
-Suprafata desfasurata -1460
-Volum 3675
Valoarea estimata fara TVA: 2, 535, 470RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare conf. OUG 34-2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare -50710 lei prin Scrisoare de garantie bancara cu valabilitate de 60 zile si Garantie de buna executie 5% prin retineri succesive din situatiile de plata lunare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat -Trezoreria sector 6 Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisa de date a achizitiei-Certificat constatator de inregistrare la Registrul Comertului-Certificate privind dovada platii obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele localeDocumentele trebuie sa fie cu valabilitate de 30 zile de la data emiterii pana la data si ora dechiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisa de date a achizitiei
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, pentru activitate C+M , sa fie egala sau mai mare de 7606410 lei
-Bilantul contabil pe anii 2005, 2006, 2007 , semnat si stampilat cu confirmare fata de original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisa de date a achizitiei-Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ania 3 contracte de lucrari similare cu cele supuse achizitiei , a caror valoare cumulata sa fie de de 1267735 lei
-Informatii privind suncontractantii si partea din lucrare care o executa -F12G
-Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de calitate , mediu , securitatea si sanatatea muncii -ISO 9001, ISO 14001 si OH SAS 18001 inclusiv Manualul calitatii pentru lucrare-Informatii privind personalul tehnic de executie si atestarile corespunzatoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
durata executiei
5%
Descriere:
3.
programul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 465 RON
Conditii si modalitate de plata: de la SC PRINCER SA str.Lipscani etaj 3 tel.314.62.07 cu plata la caserie si telefonanticipat-2 zile
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 11:00
Locul: sediu ANEFS str.Constantin Noica nr.140 sector 6 Rectorat Sala Senat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor - max.2 persoane cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos nr.6 sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante , pe care operatorul economic il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul tehnic achizitii si Of.juridic - ANEFS
Adresa postala: Constantin Noica nr.140 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060087, Romania, Tel.3164107-205
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2008 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer