Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SPATII DE INVATAMANT-FACULTATEA DE FARMACIE CORP A SI CORP B


Anunt de participare numarul 66155/10.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA COJOCARU, Tel.0232/301674, In atentia: D-NEI ING. CRISTINA DANILA, Fax: 0232/210582, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SPATII DE INVATAMANT-FACULTATEA DE FARMACIE CORP A SI CORP B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: IASI. STR. UNIVERSITATII NR.16
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SPATII DE INVATAMANT-FACULTATEA DE FARMACIE CORP A SI CORP B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45430000-0 - Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI PROIECT ATASATE PE SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 27000 LEI CONSTITUITA IN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA . FORMULAR 11 DEPUS IN ORIGINAL
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATEA COMERCIALA , ASOCIATI SAU SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE.FORMULAR 12A
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 DIN OUG 34/2006.FORMULAR 12B
CERTIFICATE FISCALE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL GENERAL EMISE DE DEFPL SI DGP(ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA , VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR)
CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA. FORMULAR 12 C
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI(ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA)
CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL EXERCITIULUI FINANCIAR PE ULTIMUL AN
DECLARATEA CIFREI DE AFCERI PE ULTIMII 3 ANI(VALOARE MINIMA IMPUSA A CIFREI MEDII DE AFACERI DE 5000000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANIINSOTITA DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE PENTRU CELE MAI IMPORTANTE LUCRARI . FORMULAR 12F
LISTA PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA: 3 CONTRACTE CU VALOARE CUMULATA DE 1350000 LEI FARA TVA SAU UN CONTRACT DE 900000 LEI FARA TVA
DECLARATII ECHIPAMENTE. FORMULAR 12 H
DECLARATII PERSONAL.FORMULAR 12 I
STANDARDE DE ASIGURARE CALITATE:
ISO 9001:2001
OHASAS 18001/2004
SUBCONTRACTANTI. FORMULAR 12 G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2008 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2008 12:00
Locul: IASI. UMF- BIROU TEHNIC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE LICITATIE SI OFERTANTI SAU IMPUTERNICITI AI ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Universitatea de Medicina si Farmacie, ,GR.T. POPA"- OFICIU JURIDIC
Adresa postala: STR. UNIVERSITATII NR.16, Localitatea: IASI, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/301674, Fax: 0232/210582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA SE FACEIN TERMEN DE 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA A UNOR NEREGULI PRIVIND PROCEDURA DE ACHIZITIE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE , ,GR.T. POPA"- OFICIU JURIDIC
Adresa postala: STR. UNIVERSITATII NR.16, Localitatea: IASI, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232301674, Fax: 0232210582
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer