Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SPATII DE INVATAMANT FACULTATEA DE FARMACIE CORP ,,A,, SI CORP,, B,, UMF IASI


Anunt de participare numarul 60783/07.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA COJOCARU, Tel.0232/210582, In atentia: D-LUI COJOCARU MIRCEA, Email: [email protected], Fax: 0232/210582, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SPATII DE INVATAMANT FACULTATEA DE FARMACIE CORP , ,A, , SI CORP, , B, , UMF IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: IASI,
STR. UNIVERSITATII NR.16
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SPATII DE INVATAMANT FACULTATEA DE FARMACIE CORP , ,A, , SI CORP, , B, , UMF IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45430000-0 - Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 410, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE DE 24000 LEI CU SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA IN ORIGINAL DEPUSA IN DOCUMENTE CALIFICARE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere- subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA .FORMULAR 12 A
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN ORDONANTA 34.FORMULAR 12 B
CERTIFICATE FISCALE PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LA DEFPL SI DGF
CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA .FORMULAR 12C
CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA REGISTRUL COMERTULUI ORIGINAL
CERTIFICAT FISCAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL; PE ULTIMUL AN
DECLARAREA CIFREI DE AFACERI MEDIE PE ULTIMII 3 ANI (MINIM 5000000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI PE ULTIMII 5 ANI CU CERTIFICAREA CALITATII EXECUTIEI. FORMULAR 12 F
LISTA CU EXPERIENTA SIMILARA (CEL PUTIN 3 CONTRACTE DE 1200000 LEI FARA TVA SAU UN CONTRACT CU O VALOARE DE 725000 LEI FARA TVA
DECLARATII PRIVIND UTILAJELE. FORMULAR 12 H
INFORMATII PERSONAL TEHNIC CU ASIGURAREA CALITATII. FORMULAR 12 I
DESCRIEREA SISTEMULUI CALITATII : AGREMENTE, CERTIFICATE DE CALITATE
PROCEDURI TEHNICE DE EXECUTIE LA PRINCIPALELE CATEGORII DE LUCRARI
CERTIFICAT ISO 9001:2001
CERTIFICAT OHSAS 18001/2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE SE ACHITA LA CASIERIA UMF IASICOST DOCUMENTATIE 100 LEIDOCUMENTATIA SE RIDICA DE LA BIROUL TEHNIC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2008 12:00
Locul: UNIVERSITATE DE MEDICINA SI FARMACIE, ,GR.T. POPA " IASI- BIROUL TEHNIC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE LICITATIE SIOFERTANTII
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Universitatea de Medicina si Farmacie, ,GR.T.POPA"-Oficiu Juridic
Adresa postala: str. Universitatii nr.16, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/210582, Fax: 0232/210582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data constatarii unor nereguli privind preocedura de atribuire
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea de Medicina si Farmacie, ,GR.T.POPA"-Oficiu Juridic
Adresa postala: str. Universitatii nr.16, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/210582, Fax: 0232/210582
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 07:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer