Licitatie Publica - REABILITARE SPATIU DE CAZARE CAMIN C9-C10, SCARA ,,A"
Anunt de participare numarul 64006/17.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: COJOCARU MIRCEA, Tel.0232/301674, In atentia: D-LUI COJOCARU MIRCEA SAU D-NEI DANA PACURICI, Email: [email protected], Fax: 0232/210582, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SPATIU DE CAZARE CAMIN C9-C10, SCARA , ,A"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: IASI, SOS. NATIONALA NR.64-66
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SPATIU DE CAZARE CAMIN C9-C10, SCARA , ,A"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 976, 229RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE DE 59000 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU OPIN FAVOAREA AUTORITATII CONTRACTANTE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SOCIETATE COMERCIALA SAU ASOCIATI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA.FORMULAR 12A
-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PRVEDERILE ART.181 DIN OUG 34/2006.FORMULAR12 B
-CERTIFICATE FISCALE PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LA DEFPL, RESPECTIV DGFP CU VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR(ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA- CERINTA OBLIGATORIE)
-DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT .FORMULAR 12C
-CERTIFICAT CONSTATATOR-ORIGINAL CU ACOPERIRE IN CODUL CAEN
-CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA-COPIE LEGALIZATA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-REZULTATUL FINANCIAR PE ULTIMUL AN (2007)
-DECLARAREA CIFREI MEDII DE AFACERI- MINIM DE 8928687 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI (VALORI, PERIOADA, LOCUL SI BENEFICIARUL).FORMULAR 12F
LISTA PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA (CEL PUTIN 3 CONTRACTE CU VALOARE CUMULATA DE 1488115 LEI FARA TVA SAU UNUL DE 893000 LEI FARA TVA)
INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI DE ASIGURAREA CALITATII -COMPLETARE FORMULAR 12 I SAU CV:
-RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA ATESTAT
-RESPONSABIL DE CALITATE
LISTA PRIVIND ECHIPAMENTELE .FORMULAR 12H
CERTIFICAT ISO 9001:2001
CERTIFICAT ISO 14001:2001
DESCRIEREA SISTEMULUI CALITATII APLICAT LA LUCRARE( MANUALUL CALITATII)
LISTA PRIVIND PROCEDURILE TEHNICE DE EXECUTIE A PRINCIPALELOR CATEGORII DE LUCRARI
LABORATIARE DE INCERCARI AUTORIZATE
FORMULAR 12G PRIVIND SUBCONTRACTANTII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2008 12:00
Locul: UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE, ,GR.T. POPA"- SERVICIU TEHNIC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE LICITATIE , OFERTANTI SAU PERSOANE AUTORIZATE ALE ACESTORA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE, ,GR.T. POPA"-OFICIU JURIDIC
Adresa postala: STR.UNIVERSITATII NR.16, Localitatea: IASI, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/301674, Fax: 0232/210582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENUL DE EXERCITAREA CAILOR DE ATAC VA FI DE 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTE A UNORINCALCARI ALE PROCEDURII DE ACHIZITIE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE , ,GR. T. POPA" -OFICIU JURIDIC
Adresa postala: STR. UNIVERSITATII NR.16, Localitatea: IASI, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/301674, Fax: 021210582
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 15:44