Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SPATIU DE CAZARE CAMIN C9-C10, SCARA ,,A"


Anunt de participare numarul 58246/10.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Cojocaru, Tel.0232/211427, In atentia: Serviciu Tehnic-ing. Mircea Cojocaru sau ing. Dana Pacurici, Email: [email protected], Fax: 0232/262569, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SPATIU DE CAZARE CAMIN C9-C10, SCARA , ,A"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: IASISOS. NATIONALA NR.64-66
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SPATIU DE CAZARE CAMIN C9-C10, SCARA , ,A"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI- PROIECT
Valoarea estimata fara TVA: 2, 976, 229RON
II.2.2) Optiuni
Da
SE VOR ACHIZITIONA CANTITATI SUPLIMENTARE IN LIMITA BUGETULUI ALOCAT
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 59000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA CU PERSONAL AUTORIZAT IN CONSTRUCTII SAU ASO0CIATI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA .FORMULAR 12A
DECLARATIE PRIVIND NEINCADAREA IN PREVEDERILE ART.181 DIN ORDONANTA 34
CERTIFICATE FISCALE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA DEFPL SI DGFP(ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA)
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE REGISTRUL COMERTULUI -ORIGINAL
CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA -COPIE LEGALIZATA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL EXERCITIULUI FINANCIAR PE ULTIMUL AN(2007)
DECLARAREA CIFREI MEDII DE AFECERI PE ULTIMII 3 ANI (VALOARE MINIMA IMPUSA DE 8928687 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EFECTUATE CARE VA CONTINE LOCUL, BENEFICIARUL, PERIOADA SI VALOREA. FORMULAR 12 F
LISTA CU EXPERIENTA SIMILARA (CEL PUTIN UN CONTRACT CU O VALOARE DE 893000 LEI FARA TVA SAU TREI CONTRACTE CU O VALOARE CUMULATA DE 1488115 LEI
INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC
RTE
RESPONSBIL CALITATENUMAR MINIMMUNCITORI DINPERSONAL PROPRIU =40. FORMULAR 12 I
LISTA UTILAJE SI ECHIPAMENTE. FORMULAR 12 H
CERTIFICAT ISO 9001:2001
DESCRIEREA SISTEMULUI CALITATII APLICAT LA LUCRAREPROCEDEE TEHNICE UTILIZATE PE CATEGORII DE LUCRARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LA CASIERIA UMF IASI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2008 12:00
Locul: UMF , ,GR.T.POPA"- SERVICIU TEHNIC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTI SI COMISIA DE LICITATIE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE , ,GR.T. POPA"-OFICIU JURIDIC
Adresa postala: IASI, STR. UNIVERSITATII NR.16, Localitatea: IASI, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/210582, Fax: 0232/210582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE, ,GR.T. POPA"-OFICIU JURIDIC
Adresa postala: STR. UNIVERSITATII NR.16, Localitatea: IASI, Cod postal: 700115, Romania, Tel.0232/210582, Fax: 0232/210582
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2008 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer