Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE SP.INV.PAVILION F.S.U SI F.S.E - Alexandria


Anunt de participare numarul 66754/17.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE
Adresa postala: REGELE CAROL I, NR. 2, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130024, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0245.206.274, In atentia: Ionel Goglea, Email: [email protected], Fax: 0245.206.275, Adresa internet (URL): http: //www.valahia.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Valahia din Targoviste
Adresa postala: str. Moldovei, nr. 5, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130093, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0245211078, In atentia: Ionel Goglea, Email: [email protected], Fax: 0245211078
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Universitatea Valahia din Targoviste
Adresa postala: str. Moldovei, nr. 5, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130093, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0245211078, In atentia: Ionel Goglea, Email: [email protected], Fax: 0245211078
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea Valahia din Targoviste
Adresa postala: str. Moldovei, nr. 5, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130093, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0245211078, In atentia: Ionel Goglea, Email: [email protected], Fax: 0245211078
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE SP.INV.PAVILION F.S.U SI F.S.E - Alexandria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: PAVILION F.S.U SI F.S.E - Alexandria
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REABILITARE SPATIU de INVATAMANT - PAVILION F.S.U SI F.S.E - Alexandria
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Demolari
Arhitectura interioara
Instalatie electrica
Instalatii sanitare + canalizare
Instalatii termice
Arhitectura exterioara
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri BUGETARE cu destinatie speciala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se solicita legalizarea asociatilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , FORMULAR 12A ; Declaratieprivindneincadrareainsituatiileprevazutelaart.181din OrdonantadeurgentaaGuvernului . nr.34/2006, conform FORMULAR 12B ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura , FORMULAR 12C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari ; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani , Formular 12G; Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice in dotare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. conform Formularului 12H ; Lista cuprinzandsubcontractantii , FORMULAR 12G
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria universitatii, sau in contul RO49TREZ271504601X000430 deschis la trezoreria Targoviste
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2008 12:00
Locul: Serviciul Achizitii al Universitatii Valahia din Targoviste, str. Moldovei, nr. 5, Cod postal: 13009
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane delegate de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Emil Zola, nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxim 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal ( art. 272(3) - OUG 34/2006)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Contencios
Adresa postala: str. moldovei , nr.5, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130093, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer