Licitatie Publica - Reabilitare statie de epurare si introducerea treptei de epurare tertiara ?localitatea Poarta Alba
Anunt de participare (utilitati) numarul 112270/30.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Directia Dezvoltare si Finantari Externe, Tel. 0040241664046, In atentia: Stelian BUDES, Sef serviciu A.M.P., Email: [email protected], Fax: 0040241664046, Adresa internet (URL): www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societatea comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare statie de epurare si introducerea treptei de epurare tertiara ?localitatea Poarta Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Statia de epurare Poarta Alba
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de Reabilitare la statia de epurare si introducerea treptei de epurare tertiara ?localitatea Poarta Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare la statia de epurare si introducerea treptei de epurare tertiara ?localitatea Poarta Alba
Valoarea estimata fara TVA: 34, 759, 951RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art 252, lit k din O.U.G. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1095 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare670.000 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 75, 2%Co- finantare nationala: 24, 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie, urmatoarele documente trebuie sa fie prezentate:
Formular 1: Informatii generale despre ofertant
Formular 2: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular 2.1Certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 3: Imputernicirea privind autorizarea semnaturii ofertei
Formular 4: Date despre societatea mixta/consortiu
Formular 5: Declaratie privind eligibilitatea.
Formular 6, la care se vor anexa urmatoarele documentele doveditoare:
Certificat pentru plata CAS
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local la data de 30.09.2010
Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat la data de 30.09.2010
Formular 7: Trecutul litigios (cazierul juridic)
Cazierul fiscal
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii, se vor prezenta urmatoarele documente:
Formular 8 ? Identificarea financiara
Formular 9- Declaratie financiara recapitulativa (bilant)Bilanturile contabile, Contul de profit si pierderi, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice /autoritati competente
Nota financiara, anexa la bilant, care sa contina calculele principalilor indicatori tehnico-economici, din care sa rezulte indicatorii de risc(solvabilitatea) si indicatorii de lichiditate si capital de lucru
Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa cazla 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.1.Cifra medie anuala de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie mai mare decat 67.000.000 lei si media profitului sa fie pozitiva.
2. Lichiditateagenerala = media realizata pe ultimii 3 ani sa fie de min 100%
3. Solvabilitatea = media realizata pe ultimii 3 ani sa fie de min 30%
4. Declaratie bancara privind posibilitatea accesarii unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe 6 luni, pe toata perioada de derulare a contractului, in valoare de 5.600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie, se vor prezenta:
Formularul 10 -Lista principalelor contracte delucrari si servicii finalizate in ultimii 5 ani.Din lista contractelor prezentate, se solicita indeplinirea in mod cumulativ a urmatoarelor cerinte:
1.Experienta similara ca executant lucrari de constructii, avand finalizat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract de lucrari de natura similara pentru ?Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale pentru o statie de epurare a apei uzate si tratare a namolului? a carui valoare este de minim 30.000.000 lei.*
Formular 10.1 ? Fise experienta similara, la care se vor anexa urmatoarele documente:
-copie dupa Contractul invocat
-Certificatul de receptie la terminarea lucrarilor, de la Beneficiarul investitiei-Recomandare de la Beneficiarul investitiei
2.Experienta similara ca proiectant, avand finalizat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract de servicii de natura similara, pentruservicii de conceptie tehnicapentru o statie de epurare a apei uzate si tratarea a namolului, cu o capacitate de minim Q= 200 l/s si PE= 55.000
Formular 10.1 ? Fise experienta similara, la care se vor anexa urmatoarele documente:
-copie dupa Contractul invocat
-Procesul verbal de predare/avizare/aprobare a documentatiei, la nivel PT, de la Beneficiarul investitiei
-Recomandare de la Beneficiarul investitiei
Formular 11: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajatFormular 12: Personalul cheie angajat in contract
Formular 13: Experienta profesionala a personalului cheiePersonalul cheie angajat in contract trebuie sa dovedeasca indeplinirea urmatoarelor cerinte privind experienta in pozitia/domeniu si pentru perioada solicitata (conform Fisei de date)
Formular 14: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la minim echipamentele si utilajele necesare executiei, conform cerintelor din Fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2011 13:00
Locul: Casa de Cultura a Sindicatelor Constanta - Sala Mica, B-dul Alexandru Lapusneanu nr.1, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, specialistii cooptati, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor, presa, invitati ai Autoritatii Contractante, observatorul U.C.V.A.P. , daca este cazul.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Strada Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0040241616003, Email: [email protected], Fax: 0040241616003, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al S.C. RAJA S.A.
Adresa postala: Strada Calarasi 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. 0040241664046, Email: [email protected], Fax: 0040241664046, Adresa internet (URL): www.rajac.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2010 10:44