Licitatie Publica - REABILITARE STR. BUCURESTI (POARTA II COMCEH - MODELU)
Anunt de participare numarul 101037/27.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Calarasi
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Punct(e) de contact: PETCU FLORIAN, Tel. 0242311005, Email: [email protected], Fax: 0242318574, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE STR. BUCURESTI (POARTA II COMCEH - MODELU)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL CALARASI, STR. BUCURESTI
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE AMENAJARE DRUM SI ALEI PIETONALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM LISTELOR DE CANTITATI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 797, 978.15RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare = 50.000 lei constituita conform documentatie de atribuire, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere LEGALIZAT NOTARIAL
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaconform formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006- formular 12B, Declaratie privind calitatea de participant la procedura – formular 12 C, Certificat de atestare fiscala privind plataimpozitelor si taxelor locale , valabil la data deschiderii ofertei in original, Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFPCFS privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei in original, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original, Certificat de inregistrare autentificat notarial ( CUI), Contract de asociere – daca este cazul. Ofertantul trebuie sa aiba in obiectul de activitate cod CAEN.: 4211 – Lucrari de constructii adrumurilor si autostrazilor.Certificat de atestare APDP ( Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri ).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani –formular B2.
Bilantul contabil in copie conform cu originalul vizat de organele abilitate pe anul: 2007, 2008, 2009.
Certficatul Incidentelor de Plata ( CIP ), eliberat cu maxim 5 zile inainte de data depunerii ofertelor.Cazier fiscal, valabil la data deschiderii ofertelor.Scrisoare de bonitate bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : cifra medie de afaceri pe perioada 2007, 2008, 2009, valoarea minima 3.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completareformularul 12 F, experienta similara lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani; se vor prezenta copii conform cu originalul dupa contractul de lucrari, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului.
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari in conformitate cu formularul 12H. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor utilaje si instalatii:
-perie mecanica –1buc,
-repartizator-finisor mixturi asfaltice-1buc,
-freza pentru imbracaminti asfaltice-1buc,
-cilindru compactor-2buc,
-instalatie de mixturi asfaltice cuo capacitate de min.60 tone/ora, cu autorizatie de mediu valabila,
-instalatie de aplicat emulsie bituminoasa,
-autobasculanta de min.20 tone-5 buc,
-incarcator-1buc.
Toate utilajele , instalatiile, mijloacele auto solicitate vor avea rapoarte ICECON valabile la data licitatiei.
-Ofertantul va face dovada ca detine laborator de gradul II autorizat, CU LOCATIA STATIEI DE MIXTURI ASFALTICE LA CEL MULT 15 KM DISTANTA DE PUNCTUL DE LUCRU.
3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- formular 12I.
4. Se solicita un responsabil tehnic cu executia si un CQ in domeniul respectiv
5. Se vor atasa CV-urile personalului direct raspunzator de executarea lucrarilor cat si a personalului de conducere, copii dupa diplomele de studii si atestate.
6. Ofertantul are obligatia de a preciza ?cadrul ofertei daca s-a tinut cont de prevederile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, (Conf. art. 34, alin. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Formular 12 G.ISO 9001sau echivalent, ISO 14001sau echivalent,
OHSAS 18001 sauechivalent,
SA 8000.
2. Pentru mixturile asfaltice se va prezenta obligatoriu certificat de conformitate eliberat de un organism acreditat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantii trebuie sa faca dovada realizarii in ultimii 5 ani a unei lucrari similare de min 3.000.000 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
SE VA ORGANIZA ETAPA FINALA PRIN LICITATIE ELECTRONICA CU O RUNDA INCEPAND CU DATA DE 06.07.2010. OFERTANTII VOR FI INSCRISI IN SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR CU IMPUTERNICIRE SCRISA.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTAIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CALARASI
Adresa postala: STR. BUCURESTI, NR. 106, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910068, Romania, Tel. 0242311947, Fax: 0242316157
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE INCAPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL PRMARIEI MUN. CALARASI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 3-5, Localitatea: CALARASI, Cod postal: 910019, Romania, Tel. 0242311005, Fax: 0242318574
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 12:57