Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITARE STR. GHEORGHE LAZAR, SZILAGYI ISTVAN, LUCIAN BLAGA


Anunt de participare numarul 120406/29.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI (PRIMARIA)
Adresa postala:  strada Bogdan Voda nr.14, Localitatea:  Sighetu Marmatiei, Cod postal:  435500, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Gheorghe Nemes, Tel. 0262-311001, In atentia:  dnei Slujeru Camelia, Email:  [email protected], Fax:  0262-311069, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITARE STR. GHEORGHE LAZAR, SZILAGYI ISTVAN, LUCIAN BLAGA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Sighetu Marmatiei
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIA LUCRARILOR DE REABILITARE PE STRAZILE GHEORGHE LAZAR, SZILAGYI ISTVAN SI LUCIAN BLAGA - cf Caietului de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIA LUCRARILOR DE REABILITARE PE STRAZILE GHEORGHE LAZAR, SZILAGYI ISTVAN SI LUCIAN BLAGA - cantitatile sunt cuprinse in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 257, 101RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.05.2011 pana la 30.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 25.000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea estimata a contractului de lucrari fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr.34/2006 ; declaratie privind calitatea de participant la procedura; declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art 181 din OUG nr.34/2006; certificat fiscal emis de ANAF; certificat fiscal privind impozitele si taxele locale; certificat constatator emis de Oficiul Registrului si comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate include executia de lucrari de tipul celei care face obiectul prezentei proceduri;certificat de inregistrare/ autorizatie de functionare;persoanele juridice/fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010; declararea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani ; prezentarea incadrarii in categoria IMM;prezentarea fisei de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri din ultimii 3ani ( 2008, 2009, 2010) 2.000.000 lei sau echivalent Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ; prezentarea unei liste referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune; prezentarea listei cuprinzand subcontractantii;prezentarea listei privind asociatii; declaratie privind personalul angajat care va participa la lucrare, lista cu viza ITM ; declaratie pe propria raspundere privind respectarea normelor de sanatate si securitate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea unei lucrari de aceeasi natura - covor asfaltic- si complexitate cu cea solicitata in prezentul anunt.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6402/20.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2011 12:00
Locul: primaria municipiului Sighetu Marmatiei, strada Bogdan Voda nr.14, cod 435500, jud Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleos nr.6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala:  str Stefan cel Mare nr.1, Localitatea:  Cluj napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264430305, Email:  [email protected], Fax:  0264430305, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act al Autoritatii Contractante cf.art.256 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Sighetu marmatiei
Adresa postala:  str Bogdan Voda nr.14, Localitatea:  Sighetu Marmatiei, Cod postal:  435500, Romania, Tel. 0262-311001, Email:  [email protected], Fax:  0262-311069, Adresa internet (URL):  www.primariasighet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2011 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer