Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare str. Valea Tisei L = 1.910 km


Anunt de participare numarul 138121/13.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bran
Adresa postala: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Localitatea: Bran, Cod postal: 507025, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Clinciu, Tel. +4 0268236416, Email: [email protected], Fax: +4 0268236413, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare str. Valea Tisei L = 1.910 km
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Bran
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul trateaza reabilitarea strazii Valea Tisei in lungime de 1, 910 km.
Strada Tisei este amplasata in localitatea Simon, comuna Bran dealungul cursului de apa
Tisa. Constituie principala cale de acces si artera de circulatie a acestei zone a localitatii Simon.
Aceasta strada conecteaza zona Valea Tisei la reteaua stradala a localitatii la drumurile
publice de interes national si zonal.
Se racordeaza la Km 3 + 000 al DC 52 Simon ( Bran ) si este situata pe terasa aluvionara
a paraului Tisei, alternativ pe ambele maluri. Are lungimea de 1, 91 Km si este delimitata in
totalitate de gospodarii si proprietati particulare apartinand localnicilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari conform caiet de sarcini
Lucrarile se vor executa in baza de comanda din partea beneficiarului conform alocarilor financiare.( Pt. anul 2012 este alocata suma de 200 000 lei)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 606, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei 15 000 lei. Pentru IMM- uri valoarea garantiei este 50%.Per.de valab.a garant.pt particip.: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatiicontractante RO 65 TREZ1385006XXX000032 deschis de Primaria Comunei Bran la Trezoreria Rasnov- . Acesta se va emite astfel incat OP prin care se constituie garantia de participare trebuie sa fie confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care op ec. participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform model Formulare. c) plata in numerar la casieria autoritatii contractante; In conformitate cu art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006, se va retine garant de participare in cuantum de 4200 lei+0, 1% din valoarea estim a contr din cea ce depaseste 420001 lei, adica 6 386, 96 lei a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Ofertantul va constitui garantia de buna executie aferenta contractului in procent de 10 % din valoarea de atribuire fara TVA a acestuia.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Retineri succesive din facturi partiale, fie- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract(HG 834/2009).In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractant.Suma initiala care se depune de catre contractant la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului faraTVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local , Legea 577/ 2006Observatii: Pentru anul bugetar 2012 este alocatasuma de 200 000 lei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original; 2. Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in
original; 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu modelul din
Sectiunea Formulare- in original Nota: Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Hermeneanu Gheorghe - primar, Radacina Rares- viceprimar, Poponeci Gheorghe - contabil, Sfetea Ciprian - consilier, Negrea Victor - referent de specialitate, Nila Licolae-consilier local, Bancila Radu -consilier local.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. 4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor
exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul" 5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul". Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform modelului din sectiunea Formulare, in original. Observatie ? ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii
revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct. In
cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Certificat Constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea rezultatului procedurii, prezentarea pt. conformitate certificastul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilOfertantii vor prezenta bilanturile contabile la 2011 sau 2010 vizate si
inregistrate de organele competenteOfertantii vor prezenta bilanturile contabile la 2011 sau 2010 vizate si
inregistrate de organele competente, in copie. Ofertantii nerezidenti vor
prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai
sus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ?
persoane fizice si juridice romane si straine ? prezentarea si a altor
documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente
Cifra de afaceri
Cifra medie de afaceri globala pe ultimi trei ani trebuie sa fie minim 2 000 000 lei
lei.
Pentru echivalenta se va avea in vedere
cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de
buna executie pentru cele mai importante lucrari .Se vor prezenta recomandare
de la beneficiar/ copie pagini contract / proces verbal de receptie pentru
lucrarile prezentate ca si experienta similara, in copie conform cu originalulLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de
buna executie pentru cele mai importante lucrari. Evidenta din care sa
rezulte separat experienta relevanta in executia lucrarilor de reabilitare si
modernizare drumuri. Ofertantul va prezenta lista principalelor lucrari
executate - (se ataseaza copii dupa paginile relevante ale contractele
prezentate ca si experienta similara - denumirea contractului, denumirea
partilor, valoarea si duarata contractului, procese verbale de receptie)
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Ofertantul trebuie sa fii realizat cel putin un contract de lucrari de reabilitare drumuri in valoare de 2 000 000 lei, pana la data depunerii ofertelor Se vor prezenta recomandari de la beneficiar/ copie pagini contract / proces verbal de receptie.
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Decl.referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Nota: Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor.
Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre
ofertant in scopul realizarii obiectului contractului.Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin
urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
1 sefi de santier , cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar;
1 responsabil tehnic cu executia (RTE);1 responsabil cu calitatea (C.Q.);
1 responsabil SSM
Se depun urmatoarele documente:
a) responsabil tehnic : se prezinta certificat de atestare profesionala si legitimatia valabila la data depunerii ofertelor;
b) responsabil cu controlul calitatii lucrarilor : se prezinta documente doveditoare ale specializarii in domeniu;
c) sef de santier: se va prezenta diploma de licenta, recomamdare de la beneficiar sau alt document privind participarea la un contract asemantor;
d) responsabil SSM: se prezinta documente doveditoare aleatestarii in domeniu
Ofertantul va mai prezenta urmatoarele documente: -Pentru personalul de conducere angajat se va prezenta copie dupa contractul de munca sau angajamente de participare;
-CV-uri pt personalul de conducere nominalizat pentru indeplinirea contractuluiOperatorul econimic clasat pe I loc i se vor solicita documentecare sa ateste experienta prezentata in CV pentru personalul
declarat.
Informatii privind asociatii
Informatii privind partea de contract pe care opertatul economic are intentia
sa o subcontracteze, Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care acesta acestiat urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere si dupa caz acordul acestora.Formularul 12G, Formularul 9, Formularul 2
Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management
al Calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management
de Mediu ISO 14001:2005 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HG 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (conform model din cadrul Sectiunii Formulare. Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta aceasta declaratie, are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in carecontractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu anajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiindautentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Teremenele de exercitare ale cailor de atacsunt cele prevazute de la art. 256 indice 2 din OUG 34 / 2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Bran - Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Piata I.G. Stoian, nr. 1, jud. Brasov, Localitatea: Bran, Cod postal: 507025, Romania, Tel. +40 268236413, Email: [email protected], Fax: +40 268237605
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2012 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer