Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitare strada Europa si strada Dumbravei, pe traseul drumului de centura, din municipiul Baia Mare


Anunt de participare numarul 136001/29.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +40 262211001, In atentia: Carmen Zamfirescu, Email: [email protected], Fax: +40 262212171, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter, Tel. +40 262211001, In atentia: Serviciului Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitare strada Europa si strada Dumbravei, pe traseul drumului de centura, din municipiul Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strada Europa si strada Dumbravei, pe traseul drumului de centura din Municipiul Baia Mare.
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Reabilitare strada Europa si strada Dumbravei, pe traseul drumului de centura, din municipiul Baia Mare?: Obiect 1: Str. Europa;Obiect 2: Str. Dumbravei;Obiect 3: Reabilitare pod;Obiect 4: Parcare autocamioane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE STRADA EUROPA SI STRADA DUMBRAVEI PE TRASEUL DRUMULUI DE CENTURA
Obiect 1 ? Str. Europa: - Lungime strada = 4.736, 56 m- Lungime totala (+lungime pod+intersectii) = 4.968, 94 m- Latime = 7, 0 m- Supralargiri = 421, 75 mp- Suprafata = 39.237, 67 mp- Intersectii = 7 buc.
Obiect 2 ? Str. Dumbravei: - Lungime = 2.572, 46 m- Latime = 7, 0 m- Suprafata = 22.202, 60 mp- Intersectii = 2 buc.
Obiect 3 ? Reabilitare pod: - Suprafata 555, 96 mp.
Obiect 4 ? Parcare autocamioane: - Suprafata 9.000 mp.
TOTAL SUPRAFATA = 70824, 02 mp.
SCOPUL:
- fluidizarea circulatiei pe drumul de centura;
- fluidizarea circulatiei auto in intersectii;
- sporirea capacitatii de circulatie prin marirea fluentei traficului;
- modernizarea intersectiilor existente;
- realizarea unui confort pentru participantii in trafic;
- marirea sigurantei circulatiei;
- reducerea numarului de accidente.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 111, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta anexat Scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei.Cuantum: 251000 lei. Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in urmatorul cont RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia Mare (cu conditia confirmarii acestora de catre banca - extras de cont pana la data limita depunerii ofertelor); SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari.Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 10.071, 162 lei, calculata conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. c) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C.Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie: este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. I din HG nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea formularului nr. 1 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari:
a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;
b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta insotita de urmatoarele certificate de atestare fiscala:
A) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat eliberat de ANAF ? Directia Generala a Finantelor Publice;B) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent, eliberat atat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care ofertantul isi are sediul, cat si pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea formularului nr. 2 din sectiunea "Modele de formulare", insotit de certificatele solicitate.
Precizari:
a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;
b) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate (certificatele de atestare fiscala).c) Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute in art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarilor si completarile ulterioare.
d) Certificatele mentionate la punctele A si B trebuie sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate si stampilate.
e) Operatorii economici straini vor prezenta documente justificative eliberate de autoritati ale tarii de origine (de exemplu certificate fiscale, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organele din tara respectiva si pentru a dovedi ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat/bugetele locale ale statelor de origine. Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate si stampilate, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea formularului nr. 3 din sectiunea "Modele de formulare".
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: dl. Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare; dl. Istvan Ludescher ? Viceprimar; dl. Dumitru Matei ? Viceprimar; dl. Vasile Barbul ? Administrator Public; d-na Rodica Brad ? Sectetarul Municipiului Baia Mare; d-na Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica.
Precizari:
a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular.
b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.
Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se solicita completareaformularului nr. 4 din sectiunea "Modele de formulare".
Precizari:
a) Acest certificat nu se solicita eventualilor subcontractanti/tert sustinator;
b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN necesar executiei de lucrari de drumuri si autostrazi, iar acesta este autorizat.
Precizari: a) In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, respectiv fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.
b) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
c) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
d) Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnate si stampilate. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.
Cifra de afaceri:
Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de cel putin 50.000.000 lei.
Se va prezenta Fisa de informatii generale insotita de Declaratia privind situatia economico-financiara.
Modalitatea de indeplinire:
Se vor completa si se vor depune formularul nr. 5 si formularul nr. 6.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in documentele depuse.
Cerinta nr. 2.
Bilanturile contabile/ extrase ale bilanturilor contabile sau a conturilor de profit si pierdere, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, inregistrat la organele competente.
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Modalitatea de indeplinire:
Se vor prezenta documentele solicitate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata a documentelor solicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.
Experienta generala:
Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, de natura si complexitatea contractului ce urmeaza a fi atribuit. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie a lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Modalitatea de indeplinire:
Se va completa si se va depune formularul nr. 7.
Executia de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Cerinta nr. 2. Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executia lucrarilor ce fac obiectul contractului. Se va prezenta un contract similar din punct de vedere tehnic si economic cumulat, executat in ultimii 5 ani, in valoare de cel putin 25.000.000 lei, fara TVA.
Modalitatea de indeplinire Cerinta nr. 2: Se va prezenta formularul nr. 8 completat.Se vor intocmi fise separate pentru fiecare contract.La fiecare formular cu experienta similara, se va anexa obligatoriu, copii lizibile conforme cu originalul, semnate si stampilate ale: partilor relevante din contractele ce demonstreaza experienta similara (paginile din care sa reiasa numarul contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si semnaturile); proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor fara obiectiuni; procesele verbale de receptie finala (daca este cazul); recomandare/document constatator din partea beneficiarului, cu privire la modul de desfasurare a contractului declarat similar (recomandarea/documentul constatator trebuie sa contina numar de inregistrare, data, contractul la care face referire, calitatea lucrarilor executate, numele in clar al persoanelor care semneaza, semnaturile si stampila unitatii).
Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.
Ofertantul trebuie sa demonstreze cel putin accesul la urmatoarele utilaje necesare executarii contractului de lucrari: Repartizator finisor de mixturi asfaltice ? minim 2 buc.; Repartizator de beton ? min. 1 buc.; Vibrofinisor de beton de ciment ? min. 1 buc.; Buldozere ? min. 3 buc.; Excavatoare ? min. 3 buc.; Macarale ? min. 1 buc.; Compactoare ? min. 5 buc.; Auto (autobasculante, autobetoniere si autocisterna) ? min. 10 buc.; Ciocane pneumatice ? min. 2 buc.; Longrine metalice3 m ? min. 2 buc.; Motopompe ? min. 2 buc.; Tractoare ? min. 3 buc.; Instalatie de preparare a mixturilor asfaltice autorizata* ? min. 1 buc.
*Instalatia de preparare a mixturilor asfaltice trebuie sa fie situata la o distanta de max. 45 de km fata de Municipiul Baia Mare si sa aiba o capacitate minima de 160t/h.
Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (formularul nr. 9). Pentru dotarile prezentate in formular se vor prezenta documente doveditoare pentru a se face dovada detinerii (proprietate, leasing, chirie sau alte forme de detinere) si disponibilizarii utilajelor (contracte, autorizatii, etc.), alte doc. relevante sau angajamentul ofertantului privind dotarea corespunzatoare. Pentru echipamentele la care se cer specificatii tehnice speciale se vor prezenta fisele tehnice ale acestora, care sa demonstreze indeplinirea cerintelor. In situatia in care ofertantul nu detine o astfel de statie sau aceasta este situata la o distanta mai mare de 45km fata de municipiul Baia Mare va prezenta, obligatoriu, contracte de asociere, colaborare sau subcontracte cu societati care detin o astfel de instalatie de preparare a mixturilor asfaltice.
Cerinta nr. 4.
Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta. Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.
Modalitatea de indeplinire:
Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului in conformitate cu formularul nr. 10.
Cerinta nr. 5.
Sef/sefi de santier ? inginer in specialitatea constructii de drumuri, absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv cu experienta generala in derularea unor lucrari similare.
Relatia cu ofertantul: Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Modalitatea de indeplinire:
? CV- Formular Europass ? formularul nr. 11;
? Declaratie de disponibilitate ? formularul nr. 12;
? Document din care sa reiasa relatia cu ofertantul;? Diplome de studii;
? Documente din care sa reiasa experienta relevanta (carte de munca/ fisa de post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/recomandari orice alt document probant).
Cerinta nr. 6.
Responsabil/responsabili tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate - inginer in specialitatea constructii drumuri, absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu atestat valabil.
Relatia cu ofertantul: Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Modalitatea de indeplinire:
? CV- Formular Europass ? formularul nr. 11;
? Declaratie de disponibilitate ? formularul nr. 12;
? Document din care sa reiasa relatia cu ofertantul;? Diplome de studii;
? Documente din care sa reiasa experienta relevanta (carte de munca/ fisa de post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/recomandari orice alt document probant).
Cerinta nr. 7.Responsabil cu controlul tehnic de calitate.
Relatia cu ofertantul: Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Modalitatea de indeplinire:
? CV- Formular Europass ? formularul nr. 11;
? Declaratie de disponibilitate ? formularul nr. 12;
? Document din care sa reiasa relatia cu ofertantul;? Diplome de studii;
? Documente din care sa reiasa experienta relevanta(carte de munca/ fisa de post/contracte de prestari servicii/contracte demunca/recomandari orice alt document probant).
Cerinta nr. 8.Inspector S.S.M. - inginer responsabil SSM (securitate si sanatate in munca).Relatia cu ofertantul: Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).
Modalitatea de indeplinire:
? CV- Formular Europass ? formularul nr. 11;
? Declaratie de disponibilitate ? formularul nr. 12;
? Document din care sa reiasa relatia cu ofertantul;? Diplome de studii;
? Documente din care sa reiasa experienta relevanta (carte de munca/ fisa de post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/recomandari orice alt document probant).
Cerinta nr. 9.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Modalitatea de indeplinire:
Se vor completa formularele nr. 13 si nr. 14.Formularul nr. 13 trebuie completat indiferent daca exista sau nu subcontractanti.
Cerinta nr. 1.Standarde de asigurare a calitatii:
Ofertantul va prezenta un certificat valabil emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in domeniul executiei de lucrari de constructii de drumuri. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat pentru partea sa de implicare in contract. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
Modalitatea de indeplinire:
Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.
Cerinta nr. 2.
Standarde de protectie a mediului:
Ofertantul va prezenta un certificat valabil emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu in domeniul executiei de lucrari de constructii de drumuri. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat pentru partea sa de implicare in contract. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
Modalitatea de indeplinire:
Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului raportate la: a) fie la SistemulComunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Pretul ofertei ? 80 puncte, astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertei se va acorda punctajul maxim, 80 de puncte. Pentru oferta cu valoarea cea mai mica = P (pret minim ofertat) = 80 puncte (punctaj maxim). Pentru valori mai mari, calculul se va face dupa cum urmeaza: Punctaj pret (n) = [Ppret minim / pret (n)] x 80 (punctajul maxim), unde: punctaj pret (n) = punctajul ofertei n; Ppret minim = pretul cel mai scazut ofertat; pret (n) = pretul ofertei n.
2.
Perioada de executie a lucrarilor
10%
Descriere: Perioada de executie a lucrarilor ? 10 puncte, astfel: Pentru o perioada de executie a lucrarilor de 21 luni se vor acorda 0 puncte; Pentru o perioada de executie a lucrarilor cuprinsa intre 18 si 20 luni se vor acorda 2 puncte; Pentru o perioada de executie a lucrarilor cuprinsa intre 13 si 17 luni se vor acorda 7 puncte; Pentru o perioada de executie a lucrarilor de 12 luni se vor acorda 10 puncte. Precizari: 1) Pentru o perioada de executie a lucrarilor peste 21 luni ? oferta va fi declarata neconforma. 2) Pentru o perioada de executie a lucrarilor sub 12 luni ? oferta nu va fi punctata suplimentar.
3.
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10%
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor ? 10 puncte, astfel: Pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor de 5 ani se vor acorda 0 puncte; Pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor cuprinsa intre 6 si 7 ani se vor acorda 4 puncte; Pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor cuprinsa intre 8 si 9 ani se vor acorda 7 puncte; Pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor de 10 ani se vor acorda 10 puncte. Precizari: 1) Pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor sub 5 ani ? oferta va fi declarata neconforma. 2) Pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor peste 10 ani ? oferta nu va fi punctata suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12 / 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 11:00
Locul: Primaria Municipiului Baia Mare, str. Gheorghe Sincai nr. 37, Sala Europa -parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici si observatorii desemnati ai U.C.V.A.P (daca va fi cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Daca priveste continutul D.A., data luarii la cunostinta este data publicarii acesteia.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Baia Mare ? Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. +40 262211001, Fax: +40 262212332, Adresa internet (URL): www.baiamarecity.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer